boris Geplaatst April 11, 2012 Rapporteren Share Geplaatst April 11, 2012 (bewerkt) Afgelopen 2 weken off-road geweest in New-Mexico , het was perfect lekker over de rotsen kunnen klauteren in Farmington. Op wat trubbels na toch lekker kunnen rijden : We reden tegen een steen op , er zat een barst in de uitgaande as van het stuurhuis. Nieuw stuurhuis gehaald , echter na montage , gaf hij wat rare geluiden en een knak , maar goed hij werkte... De dag er na niet meer sturen , dus weer een nieuw stuurhuis gehaald , de auto stuurde weer voor een halve dag... Dus dachten we aan de pomp dat er wellicht rotzooi inzat van het vorige stuurhuis (slijpsel). Ook maar gelijk een kogel vervangen die op zijn laatste loodjes liep De volgende dag nieuwe pomp erop , heeft 0.5 miles gewerkt en toen niets meer , we hebben hem door laten spoelen maar geen resultaat.... Dus volgende dag weer nieuwe pomp er op , willen we starten , startmotor defect... , dus nieuwe er op en starten maar.... He he het werkte , dus hebben we nog 1 dag fijnloos kunnen rijden , echter vonden we het stuurhuis wel warm worden dus hebben we er in vegas maar een olie cooler opgebouwd New Mexico-1.jpg New Mexico-2.jpg New Mexico-3.jpg New Mexico-4.jpg New Mexico-5.jpg New Mexico-6.jpg New Mexico-7.jpg April 11, 2012 bewerkt door boris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aw12345 Geplaatst April 12, 2012 Rapporteren Share Geplaatst April 12, 2012 Afgelopen 2 weken off-road geweest in New-Mexico , het was perfect lekker over de rotsen kunnen klauteren in Farmington. Op wat trubbels na toch lekker kunnen rijden : We reden tegen een steen op , er zat een barst in de uitgaande as van het stuurhuis. Nieuw stuurhuis gehaald , echter na montage , gaf hij wat rare geluiden en een knak , maar goed hij werkte... De dag er na niet meer sturen , dus weer een nieuw stuurhuis gehaald , de auto stuurde weer voor een halve dag... Dus dachten we aan de pomp dat er wellicht rotzooi inzat van het vorige stuurhuis (slijpsel). Ook maar gelijk een kogel vervangen die op zijn laatste loodjes liep De volgende dag nieuwe pomp erop , heeft 0.5 miles gewerkt en toen niets meer , we hebben hem door laten spoelen maar geen resultaat.... Dus volgende dag weer nieuwe pomp er op , willen we starten , startmotor defect... , dus nieuwe er op en starten maar.... He he het werkte , dus hebben we nog 1 dag fijnloos kunnen rijden , echter vonden we het stuurhuis wel warm worden dus hebben we er in vegas maar een olie cooler opgebouwd New Mexico-1.jpg New Mexico-2.jpg New Mexico-3.jpg New Mexico-4.jpg New Mexico-5.jpg New Mexico-6.jpg New Mexico-7.jpg Mooie fotos, te vewel sluetelen is niet zo mooi, word tijd voor groot onderhoud of de hele boel wat up graden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
boris Geplaatst April 12, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 12, 2012 Ach Aard gewoon een beetje pech , en een samenloop van omstandigheden. We willen in sept./okt. weer richting jouw kant gaan (Johnson Valley) , ik weet niet of je dan ook weer zin hebt om te komen , het is nog ver vooruit , voor jouw is het je achtertuin , wij moeten de trip echt plennen.... (zodat iedereen kan). Wat zou de beste tijd zijn denk je ? (zodat het niet te warm , dus geen 40 graden..) , begin sept. , of eerder in oktober begin/eind ? Ik hoor graag van je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aw12345 Geplaatst April 12, 2012 Rapporteren Share Geplaatst April 12, 2012 Ach Aard gewoon een beetje pech , en een samenloop van omstandigheden. We willen in sept./okt. weer richting jouw kant gaan (Johnson Valley) , ik weet niet of je dan ook weer zin hebt om te komen , het is nog ver vooruit , voor jouw is het je achtertuin , wij moeten de trip echt plennen.... (zodat iedereen kan). Wat zou de beste tijd zijn denk je ? (zodat het niet te warm , dus geen 40 graden..) , begin sept. , of eerder in oktober begin/eind ? Ik hoor graag van je October is wanneer het wat afkoelt. Ik heb de derde week van October vakantie, dus een hoop tijd available om wat in de woustijn rond te rijden. Zou leuk zijn om jullie weer te zien. Outerlimits volledig doen deze keer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
boris Geplaatst April 12, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 12, 2012 Misschien is deze wat te heftig voor onze jeep (de groene) , de oranje zal er niet zo veel problemen mee hebben denk ik.... Ik en mijn maat hadden onze broek al behoorlijk vol met Sledge Hammer en Sun Bonnet..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aw12345 Geplaatst April 12, 2012 Rapporteren Share Geplaatst April 12, 2012 Misschien is deze wat te heftig voor onze jeep (de groene) , de oranje zal er niet zo veel problemen mee hebben denk ik.... Ik en mijn maat hadden onze broek al behoorlijk vol met Sledge Hammer en Sun Bonnet..... Time to ditch the superswampers and roll some 37" krawlers under it Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
boris Geplaatst April 14, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 14, 2012 And cut out the flares , en put a automatic transmission in it , and a Atlas 4-speed and....and.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aw12345 Geplaatst April 14, 2012 Rapporteren Share Geplaatst April 14, 2012 Yup dat helpt, maar als 4 squirrels het kunnen doen zou je toch niet te ver achter moeten blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aw12345 Geplaatst April 14, 2012 Rapporteren Share Geplaatst April 14, 2012 Yup dat helpt, maar als 4 squirrels het kunnen doen zou je toch niet te ver achter moeten blijven. SledgeHammer is een stuk beter geworden/ was de laatste keer wat moelijker dan Jack Hammer, Sun Bonnet is fun. Super Swampers zijn niet een erg goede keuze voor rotsen. Een Atlas is een goeie investment. Banden kunnen een behoorlijk groot verschil maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
boris Geplaatst April 14, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 14, 2012 De super-swampers zijn wel erg stevig (ook aan de zijkant) , we rijden meetstal op 6 psi , maar inderdaad niet de beste voor op de rotsen , we hebben wel een 1:4 kit in de Np-232 dat helpt ook al een stuk. We zijn nog aan het dubben over de datums (iedereen moet kunnen) , ik zelf kan pas na 21 okt. , anders eind sept. We zullen wel zien en houden contact , het zou wel leuk zijn , als je weer 'onze gids' zou willen zijn , echter hebben we wel eens het idee dat we je (jullie) te veel ophouden...... of heb je daar niet echt problemen mee ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aw12345 Geplaatst April 14, 2012 Rapporteren Share Geplaatst April 14, 2012 De super-swampers zijn wel erg stevig (ook aan de zijkant) , we rijden meetstal op 6 psi , maar inderdaad niet de beste voor op de rotsen , we hebben wel een 1:4 kit in de Np-232 dat helpt ook al een stuk. We zijn nog aan het dubben over de datums (iedereen moet kunnen) , ik zelf kan pas na 21 okt. , anders eind sept. We zullen wel zien en houden contact , het zou wel leuk zijn , als je weer 'onze gids' zou willen zijn , echter hebben we wel eens het idee dat we je (jullie) te veel ophouden...... of heb je daar niet echt problemen mee ? Als we met jullie aan het tuffen gaan weten we van te voren dat het wat tijd en geduld neemt. Fren en Mark doen dan gewoon een paar extra biertjes in de koeler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
boris Geplaatst April 16, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 16, 2012 Oke , we wilden jullie niet tot last zijn vandaar , als we een definitieve datum laat ik je het z.s.m. weten , leuk om weer eens met Fred en Mark te rijden .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.