Spring naar bijdragen

Verstandig??


Sade
 Share

Recommended Posts

rolleyes.gifhuh.gif

Hallo allemaal,

Ik wil me even voorstellen, ik ben Sade en ben 25 jaar en verliefd op de suzuki vitara... maar helaas nog niet in het bezit van!

Ik heb een aantal vragen over het rijden van een jeep, ik heb nu een klein personenautootje met lage lasten..

Wat ik graag wil weten is het volgende:

- is het nog wel te betalen voor een meid alleen een vitara of komen er zoveel onkosten bij dat het onmogelijk wordt om erin te rijden

-wat is het verbruik van een vitara ongeveer

- Zijn onderdelen prijzig

- zijn het goede wagens?

Een hele waslijst maar zoals je al aan mijn vraagstelling merkt heb ik er de "ballen"verstand van haha en zijn er verschillende mensen die het uit mijn hoofd proberen te praten. Ik neem aan dat hier op dot forum iemand is die me antwoord kan geven

alvast superbedankt en Tyke mijn Bull zal dankbaar zijn als de vitara positief naar voren komt, hoeft hij niet meer in een te kleine, warme auto te kruipen

Thanks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Schat................. misschien moet je naar het suzuki-forum.

Je zit hier op het JEEP forum.

Hier kennen we geen Vitara maar cherokee, CJ, YJ, Tj, Grand Cherokee,

Wagoneer enz.

Maar als ik jou was................ zocht ik een leuke man met een JEEP.

(Dan is het altijd betaalbaar.)

PS er lopen hier nog wel wat vrijgezellen rond wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lol.......

een vitara is geen Jeep wink.gif

een maat van me rijd er in rond,

zover ik weet nooit wat mee gehad, normaal onderhoud

verbruik, hij heeft een (6 cyl. automaat) meen dat die over 1 op 8 had.

onderdelen, geen idee.

zijn prima auto's..maar Jeep is beter tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Sade!

Tja.. een Vitara..

Je gaat van mij niet horen dattie slecht is, of erg goed..

Het probleem is, dat je hier op het JeepForum zit, daar gaat het over auto'n van het merk Jeep... dus niet over Suzuki's... wink.gif

Vele Jeepers hebben echter in het verleden wel in een Suzuki 4x4 gereden, waaronder ik, en kwa onderhoud is dat allemaal goed te doen. ook de betrouwbaarheid is wel OK!

Maar wil je meer info, ga dan even naar www.suzuki4wdclub.nl/, dat is de vereniging van Suzuki 4X4 voertuigen!

Ook op het prikbord van 4x4.pagina.nl kun je wel informatie vinden of erom vragen!

Wat je ook kunt doen is een Jeep kopen, daar kunnen we je hier alles over vertellen! laugh.gif

Succes!

enne.... Ook zonder "echte" Jeep ben je hier natuurlijk altijd van harte welkom! Gezellig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Sade@Jun 22 2005, 20:55

rolleyes.gif   huh.gif

Hallo allemaal,

Ik wil me even voorstellen, ik ben Sade en ben 25 jaar en verliefd op de suzuki vitara... maar helaas nog niet in het bezit van!

Ik heb een aantal vragen over het rijden van een jeep, ik heb nu een klein personenautootje met lage lasten..

Wat ik graag wil weten is het volgende:

- is het nog wel te betalen voor een meid alleen een vitara of komen er zoveel onkosten bij dat het onmogelijk wordt om erin te rijden

-wat is het verbruik van een vitara ongeveer

- Zijn onderdelen prijzig

- zijn het goede wagens?

Een hele waslijst maar zoals je al aan mijn vraagstelling merkt heb ik er de "ballen"verstand van haha en zijn er verschillende mensen die het uit mijn hoofd proberen te praten. Ik neem aan dat hier op dot forum iemand is die me antwoord kan geven

alvast superbedankt en Tyke mijn Bull zal dankbaar zijn als de vitara positief naar voren komt, hoeft hij niet meer in een te kleine, warme auto te kruipen

Thanks

<div align="right">

hoi,naast het feit dat ik jeep rij heeft mijn vriendin een vitara....

-de onkosten vallen reuze mee maar het is heel belangrijk goed te kijken wat je koopt,neem ABSOLUUT iemand mee die echt verstand van auto's heeft want zeker tussen de vitara's zit een hoop troep.

let er bovendien oop dat je er 1 koopt die gemaakt is in japan,ze worden namelijk ook gemaakt in spanje bij santana maar die roesten veel eerder en gaan vaker kapot.

-op benzine verbruikt een vitara ongeveer 1 op 10...wij rijden op gas en verbruiken dan zo'n 1 op 7,5.

-de onderdelen zijn niet duurder als voor een andere auto en als je goed zoekt kun je een hoop onderdelen zelfs gebruikt krijgen hetgeen soms best intressant kan zijn.

-over het algemeen zijn het prima auto's en bij goed gebruik kun je er veel plezier van hebben.

-nog een laatste tip...probeer er 1 te kopen met een injectiemotor,deze hebben veel meer trekkracht als een normaal carberateur-model.

tyke zal het wel perfect vinden want zeker als de achterbank plat ligt of eruit is gehaald is er zat plek voor een bull...( wij proppen er soms 3 husky's in tongue.gif )

wel ff een riem aan zijn halsband doen als je open rijdt he!! wacko.gif

succes met zoeken!!

oja,plaats eens een foto van jezelf...er zijn hier zat vrijgezellen.... tongue.giflaugh.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hé Sade,

heb zelf ook een Vitara gehad, het beste verbruik zat rond de 1op7, als ik een reis moest maken pakte ik altijd mijn Scorpio want in de Vitara vond ik het een ramp. Nu heb ik een Wrangler TJ en het is een van de fijnste auto's die ik ooit heb gehad. Dit is puur relaxed rijden en een trip van 180 km vind ik ook geen probleem meer. Mijn tip: laat dat kleine japanse spul maar mooi bij die kleine japanners blijven. Het was mijn eerste japanner en ook mijn laatste. Gr Ghostrider

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...