Spring naar bijdragen

Tussenbak Wil Niet Uit 4 Laag


Recommended Posts

Hallo allemaal, ben nog steeds in bezit van een gc 5.2 waarvan ik de 249np vervangen heb voor een 231np tussenbak, omdat ik daar een aantal voordelen in zag. Heb wel planetair stelsel over moeten zetten ivm. lengte van asje.

Rijdt verder ook goed, allen deze wil moeilijk of niet uit zijn 4 laag.Als ik de motot dan afzet gaat het beter.

Is er iemand die mij hiermee kan helpen? hoor het graag.

Mvgr. Martijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, ben nog steeds in bezit van een gc 5.2 waarvan ik de 249np vervangen heb voor een 231np tussenbak, omdat ik daar een aantal voordelen in zag. Heb wel planetair stelsel over moeten zetten ivm. lengte van asje.

Rijdt verder ook goed, allen deze wil moeilijk of niet uit zijn 4 laag.Als ik de motot dan afzet gaat het beter.

Is er iemand die mij hiermee kan helpen? hoor het graag.

Mvgr. Martijn

Waarschijnlijk heb je de 4-wielaandrijving gebruikt op een harde ondergrond. Dat mag wel met de 249, maar niet met de 231 tussenbak. Zorg dat de auto op een ondergrond staat die wat slip toelaat en zet de automaat in neutraal, dan zal het terugschakelen een stuk makkelijker gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk heb je de 4-wielaandrijving gebruikt op een harde ondergrond. Dat mag wel met de 249, maar niet met de 231 tussenbak. Zorg dat de auto op een ondergrond staat die wat slip toelaat en zet de automaat in neutraal, dan zal het terugschakelen een stuk makkelijker gaan.

Dank voor je reactie, de situatie doet zich voor ook op zachte ondergrond. Ik heb het iedee dat er iets te hard blijft draaien, neutraal zetten helpt ook niet. Afzetten wel.

Het is wel zo dat die bedieningsstangetjes van de tussenbak niet helemaal lekker zitten als je een 249 wisselt met een 231.

Dus weet het nog niet.

Vriendelijke groet Martijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...