Spring naar bijdragen

Velg Reparatie


Recommended Posts

Hallo mense,

Ik heb tijdens de academy in Heerde 1 van mijn velgen stuk gereden. Er is een steentje tussen de remschijf en de velg gekomen en daardoor een scheurtje ontstaan in mijn velg.

Nu is mijn vraag, weet iemand een goed adres in de omgeving van 's Hertogenbosch om dit te laten repareren?

Alvast bedankt,

Gr. Timothy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

yep maar bel hem even en leg je probleem voor, komt vast goed.

Op aanraden van een kennis (autoschadeherstelbedrijf) naar www.velgenherstel.nl in Tegelen geweest. 4 velgen poedercoaten kost daar EUR 190. (bij Wheelcare EUR 230) Velgen dienen kaal aangeleverd te worden, dus zonder band. Het probleem is dat ik geen reserve velgen heb dus ik heb mijn vaste bandenleverancier (www.bandenmax.com) gebeld of ik geen "leenvelgen" kon krijgen. Voor de prijs van het coaten plus de montagekosten (demonteren banden en vervolgens weer monteren en balanceren) heb ik bij hem nieuwe velgen als ik een paar tientjes bijleg. Zijn natuurlijk geen originele Jeep velgen maar ik ga morgen in ieder geval kijken wat ie in de aanbieding heeft...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...