Spring naar bijdragen

Gasveren Voor Achterklep Yj


Micky
 Share

Recommended Posts

Dank voor de reactie's.

Nieuwe spulletjes zijn er genoeg te vinden maar ik had hoop dat iemand nog iets 2e hands had liggen... B)

Hing er donderdag weer aan met een nieuwe waterpomp en had echt geen tijd om zelf te sleutelen dus was weer een aantal euro's armer... :frusty:

Dus mocht iemand een leuke 10j velg in de aanbieding hebben of mij blij willen maken met 2 gasveren...be my guest! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de reactie's.

Nieuwe spulletjes zijn er genoeg te vinden maar ik had hoop dat iemand nog iets 2e hands had liggen... B)

Hing er donderdag weer aan met een nieuwe waterpomp en had echt geen tijd om zelf te sleutelen dus was weer een aantal euro's armer... :frusty:

Dus mocht iemand een leuke 10j velg in de aanbieding hebben of mij blij willen maken met 2 gasveren...be my guest! ;)

neem je oude gasveer mee naar de autosloop voor maat. daar hebben ze genoeg gasveren voor je achterklep. die vanmij cj komen van een golfje af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

neem je oude gasveer mee naar de autosloop voor maat. daar hebben ze genoeg gasveren voor je achterklep. die vanmij cj komen van een golfje af

Thx, ga morgen eens kijken op de sloop.

ik heb ze liggen zit wel een h-t aan vast

mvrgr de jeeper

Die h-t mag je houden.....stuur de veren maar op... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gasveren staan reeds op internet in de webshop. Velg op moment alleen nieuw te leveren 99 euro incl zwarte stalen 10J 5x4.5 Nico

Zo, jij weet wel wat je moet vragen voor een gasveer! :D

Ik heb voor mijn WJ eigenlijk een complete set nodig, dat zou op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...