Spring naar bijdragen

chiptuning


ninja
 Share

Recommended Posts

Hoi Jeepers, ik ben in de mogelijkheid om een Jetpowermodule te kopen van de firma quadratec.com voor mijn yj van 94 met schakelbak en 35 banden ( het verhaal gaat dat je 20% meer koppel en pk's krijgt ). Heeft iemand hier ervaring mee, zoja wat zijn de voor- en nadelen. grt. ninja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De winst bij deze ingrepen zit 'm meestal in de hogere toeren regionen. Als je 35ers gemonteerd hebt, zul je dus ook andere diff's moeten gebruiken om überhaubt voordeel uit zo'n tuning te halen. Verder zal ook je verbruik toenemen!

Ook zal de motor wat nerveuzer op het gas reageren, wat wel een snel gevoel geeft, maar niets zegt over de uiteindelijke vermogenswinst.

Je merkt, ik ben er geen voorstander van! Ook al omdat er veel motoronderdelen heel anders worden belast dan nu het geval is. En... er zijn gevallen bekend van vermogenswinsten die slechts enkele dagen duurden, daarna had de computer zichzelf weer ingeleerd, en waren de kenvelden weer normaal....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...