Spring naar bijdragen

Ruitenwisser Achterraam C.q. Spoiler?


rob schulze
 Share

Recommended Posts

Hoi,

Het is een bekend verschijnsel dat de achterruit van Grand Wagoneers c.a. "dicht slaat" met regen/modder. Vraag: zijn er mogelijkheden om dat te voorkomen? Ik bedoel dan het aanbrengen van een wisser etc. op de bestaande deur of het vervangen door een ander soort deur met ingebouwde wisser etc. of het plaatsen van een soort dakspoiler die de rijwind naar beneden afbuigt? Op mijn dak zitten extra "grommets" waarvan ik vermoed dat daar een spoiler op gemonteerd kan worden?

Graag jullie ervaringen/tips.

Robert.

post-6213-0-06468500-1326359612_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Martijn,

Ik heb een spoiler gevonden voorzien van verbleekt "hout" waarvoor ik Eur. 200,= moest aftikken, een andere was gemaakt van gepolijst aluminium, waarvoor ik slechts Eur. 250,= hoefde te betalen. Koopjes dus......

Ik heb maar besloten om over te gaan tot een raamwisser van Eur. 0,79 bij de Action.

Ik zou jouw spoiler maar goed vastschroeven, want als ik die prijzen zo hoor en die van jou zie, dan is-t-ie goud waard.....

Robert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, wat een bak met geld ! Gewoon marktplaats/ebay in de gaten houden... ik heb de detail-foto's van mij net gemaakt, dus die komen eraan ! Kun je niet een z'on opstaand randje maken die ze in de formule 1 ook gebruiken op de achterspoiler ? Olav Mol heeft t altijd over een gurny ofzo, maar kan daar niets op vinden..

Gr. Martijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Inmiddels op een jeep-sloperij in de USA een dakspoiler op de kop getikt voor weinig. De verzendkosten waren meer dan de aanschafprijs, maar alles met elkaar minder dan de helft van wat men hier durft te vragen. Het "hout" was in slechte staat, maar nadat-ie was opgeknapt heb ik besloten hem zo te laten. Glimt als een keutel in de maneschijn...... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...