Spring naar bijdragen

Grand Cherokee 5.9 V8 Limited Zwart


Voskess
 Share

Recommended Posts

Beste Mede Jeep liefhebbers,

Na een leuke tijd met mijn Grand Cherokee 5.9 limited (1998), ga ik toch afstand doen van hem. Beetje met pijn in mijn hart maar hij maakt plaats voor de nieuwste 2012 versie dus dat is te overzien.

Ik heb de auto in 2010 gekocht voor privegebruik met 166000 kilometer op de teller. Even uit mijn hoofd heeft hij nu ca 179000 km gelopen. De auto is vanaf aanschaf onderhouden bij Saris 4 x 4 in Valburg bij elst Nederland.

Helaas, maar ik had niet anders verwacht, heb ik er nog wel het één en ander aan moeten doen. Hierbij de lijst:

- Zit een nieuwe viscokoppeling in ( bleek achteraf niet noodzakelijk, maar heb hem maar laten zitten)

- Nieuwe achter differrentieel

- Nieuwe airco pomp ( zat er bij aanschaf niet op)

- Nieuwe Stuurpomp, was defect geraakt

- Totale grote beurt en daarna nog kleine beurt gehad.

- En nog wat andere minder belangrijke dingen.

Eigenlijk is de auto nu helemaal ok, op een paar electrische probleempjes na, ( achter ruiterwissermoter is vermoeid, rechter achterraam heb ik vast gezet, motor of schakelaar defect en het riempje vand e antenne is gebroken, maar maakt voor bereik en gebruikgemak niks uit want je kan hem handmatig nog in en uit doen, oja en de stoelverwarming bestuurdersstoel).

De auto is verder roestvrij, behalve de achterklep, die roest wat onder de rand, maar dat zullen ze allemaal hebben.

De motor loopt super, en ik wilde hem eigenlijk schorsen en in de stalling zetten, maar ja als je een nieuwe voor de deur hebt staan, zal ik er wel niet meer in gaan rijden.

Heb de auto destijds gekocht voor €4500,- en nog eens voor ca €4000,- aan verspijkert. helaas weet ik dat ik dat er nooit meer voor terug zal krijgen.

Ben je liefhebber en ben je op zoek naar deze auto, dan kan ik je zeggen dat je met deze weinig risico loopt, omdat de grootste dingen al zijn gedaan.

Vind het erg lastig om een prijs te noemen, maar ik zat te denken om maar te beginnen met €4500,-, maar sta open voor biedingen.

Krijg even geen foto geupload. Auto is verder helemaal orgineel.

ga de auto tevens te koop zetten via carmedtion in oosterbeek vanaf 1e week januari, mocht je hem willen bekijken dan kan je daar langs gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...