Spring naar bijdragen

Low Port Slaat Gelijk Weer Af


Recommended Posts

Ik heb een '89er low port staan die een paar maanden stil heeft gestaan. Heb de auto goed lopend weg gezet. Als ik hem nu start slaat hij goed aan maar blijft maar een paar seconden lopen. Er zit geen alarm of iets dergelijks op de auto. Heb zelf het idee dat de benzine toevoer op een of andere manier stopt. Wie weet er raad??? Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een '89er low port staan die een paar maanden stil heeft gestaan. Heb de auto goed lopend weg gezet. Als ik hem nu start slaat hij goed aan maar blijft maar een paar seconden lopen. Er zit geen alarm of iets dergelijks op de auto. Heb zelf het idee dat de benzine toevoer op een of andere manier stopt. Wie weet er raad??? Alvast bedankt.

Probeer de voorschakelweerstand van de brandstofpomp eens te overbruggen (wit blokje op linkerspatscherm).

Enkele seconden na het starten wordt deze weerstand in het voedingcircuit van de pomp geschakeld. Als de weerstand defect is, of de aansluitingen zijn geoxideerd slaat de pomp af en stopt de motor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...