langharig tuig Geplaatst October 1, 2011 Rapporteren Share Geplaatst October 1, 2011 hallo, ik heb een probleempje met de gasinstalatie van mijn jeep cherokee '92 4l high output Hij heeft altijd probleemloos op lpg en benzine gereden tot ineens na het gas tanken de motor ging pruttelen en uitviel Na een tijdje zoeken kwam ik erachter dat de gasklep op de klok geen spanning kreeg Gelukkig dacht ik (naief als ik was) alleen een zekeringetje. dus de draad vanaf de klep terug gevolgd en zekering nagemeten die was prima! verder gemeten tot op een splitsing, de ene kant gaat naar de cpu de andere gaat naar binnen. Of de motor nu loopt of niet op gas of benzine geen enkele keer staat er spanning op de draad heb een draadje vanaf de accu naar de klep gehouden en de klep schakelde open. de auto liep een tijdje (1 a 2 minuten) op gas en sloeg toen af. Mijn vraag is, hoort er nu spanning vanuit de cpu te komen of ergens van binnen. Waar gaat de draad die naar binnen gaat eigelijk naartoe? Als het uit de cpu moet komen kan ik die op de 1 of andere manier resetten of moet er een nieuwe komen? Waarom slaat de motor af terwijl de gasklep openstaat ? ok iets meer dan 1 vraag Als iemand een idee heeft, wil je dat dan delen want ik kom er niet meer uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
langharig tuig Geplaatst October 3, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 3, 2011 Echt helemaal niemand die het weet ???????? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst October 3, 2011 Rapporteren Share Geplaatst October 3, 2011 Schakelaartje gas/benzine niet toevallig overleden? Die willen achterop weleens los raken...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CherokeePerformance Geplaatst October 4, 2011 Rapporteren Share Geplaatst October 4, 2011 En als je de gas klep opent door hem direct te voeden dan is de benzine klep ook geopend en loopt hij dus heel even op gas en benzine tegelijk en dan is het niet raar dat de motor afslaat. Je zal het eea moeten gaan meten. Maar het zal wel een los draadje, voeding of massa, stekkertje of schakelaar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris Geplaatst October 4, 2011 Rapporteren Share Geplaatst October 4, 2011 Afsluiter op de LPG tank niet goed meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
langharig tuig Geplaatst October 6, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 6, 2011 Schakelaartje gas/benzine niet toevallig overleden? Die willen achterop weleens los raken...... nope werkt als een trein de achterste gasklep schakeld namelijk wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
langharig tuig Geplaatst October 6, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 6, 2011 En als je de gas klep opent door hem direct te voeden dan is de benzine klep ook geopend en loopt hij dus heel even op gas en benzine tegelijk en dan is het niet raar dat de motor afslaat. Je zal het eea moeten gaan meten. Maar het zal wel een los draadje, voeding of massa, stekkertje of schakelaar zijn. denk het ja, we gaan maar weer verdere meten maar de spanning moet uit de cpu komen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst October 6, 2011 Rapporteren Share Geplaatst October 6, 2011 denk het ja, we gaan maar weer verdere meten maar de spanning moet uit de cpu komen ? Je hebt geen schema? Misschien wel even handig te vermelden welke gas installatie je gemonteerd hebt zitten........ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.