Ivo Geplaatst September 19, 2011 Rapporteren Share Geplaatst September 19, 2011 Afgelopen weekend eerste terreinrit met de Wrangler na het verbouwen. Hiervoor wel al de nodige asfalt kilometers gereden zonder problemen. In het terrein tegen 2 dingen opgelopen: Een schokbreker welke een remleiding raakt. De injectie TBI van Holley blijft soms hangen, vlinderkleppen blijven open staan. Als de motor stop staat bewegen de vlinderkleppen soepel, als de motor loopt beweegt het gas een stuk stroever en valt soms niet terug naar stationair stand. Dit komt waarschijnlijk door vacuum (te hoog vacuum). Naast de originele veer heb ik er nog 2 extra veren bijgeplaatst, maar probleem blijft. Wie heeft zoiets al eens aan de hand gehad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst September 19, 2011 Rapporteren Share Geplaatst September 19, 2011 Heb je geen bypass in de throttle body? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivo Geplaatst September 21, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 21, 2011 Heb je geen bypass in de throttle body? Daar heb ik ook naar gekeken, maar lijkt er niet op te zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivo Geplaatst September 21, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 21, 2011 Vandaag bericht van Holley. Zij geven aan: Add a extension to the throttle lever. 1 inch will provide a better pull. Simpele oplossing, zat ook meer in richting vacuum te denken, deze maar eerst eens proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.