Spring naar bijdragen

Temperatuur Schommeling


Recommended Posts

Het volgende doet zich voor :

De temp. was tot voor kort altijd stabiel onder alle rijomstandigheden precies tussen de 90 en 100, nu gaat ie op ritten snelweg en stad in file vorming en langzaam verkeer een stukkie omhoog tot nu toe iets over de 100, doe ik me kachel aan dan gaat ie weer stabiel, de kachel geeft dan de goede temp. maar wordt naar verloop van tijd in mijn ogen iets te snel koud (waardoor ie bv. weer warm wordt als ik 'm op 23 0f 24 zet)?

Weet iemand het verband en het probleem?, zit denk ik in de beginfase van iets.

Het gaat om een ZJ 5.9.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat had ik ook, bleek de elektrische koelfin te zijn die volgens mij alleen voor de 5.9 gemaakt is.

de 2de trap waarbij de koelfin aan zou moeten slaan, of eigenlijk sneller zou moeten gaan draaien (volgens mij bij 100 graden) doet het dan niet meer.

Als je goed zoekt op het internet kun je er nog wel een vinden op marktplaats o.i.d

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat had ik ook, bleek de elektrische koelfin te zijn die volgens mij alleen voor de 5.9 gemaakt is.

de 2de trap waarbij de koelfin aan zou moeten slaan, of eigenlijk sneller zou moeten gaan draaien (volgens mij bij 100 graden) doet het dan niet meer.

Als je goed zoekt op het internet kun je er nog wel een vinden op marktplaats o.i.d

Succes.

Bedankt Wesza, bedoel je de hele fan vervangen ...of een module die de 2e stap maakt?, waar heb jij die gevonden en wat waren de kosten?

Weet iemand nog een andere suggestie?, de thermostaat e.d?., de c.v wordt wel warm, maar koelt snel af?, airco werkt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...