Spring naar bijdragen

Bladveren Of Andere Oplossing Voor Doorzakken...


xj-driver
 Share

Recommended Posts

Goedendag iedereen,

Ik ben voor mijn XJ uit 11/2000 op zoek naar een set nog goed bladveren of een andere oplossing waardoor ik

het doorzakken kan verhelpen.

Ik rij er voorlopig nog niet off-road mee en ik wil hem ook niet gaan verhogen dus de meest simpele oplossing is

voor nu even de beste voor mij.

Alvast bedankt,

Paul

8330-side-view-new-rims.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is wel aardig ingezakt hoor, bladveer staat aan de andere zijde van de auto zo goed als horizontaal.

Waar kan ik add-a-leaf veerbladen kopen (ophalen)?

Horizontaal is niet erg hoor; rijdt lekker soepel maar ik snap je wel; ik wil ook hebben dat de wagen er lekker fris op zijn wielen bijstaat.

Er staat een howto van Ab ergens op het forum, dan kan je zien wat erbij komt kijken.

Plaats een oproep bij "te koop gezocht".

Ik stuur je ook even een PBtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Horizontaal is niet erg hoor; rijdt lekker soepel maar ik snap je wel; ik wil ook hebben dat de wagen er lekker fris op zijn wielen bijstaat.

Er staat een howto van Ab ergens op het forum, dan kan je zien wat erbij komt kijken.

Plaats een oproep bij "te koop gezocht".

Ik stuur je ook even een PBtje.

Zit hem meer in dat mijn band nu bij hobbels ook net tegen de fender aankomt.

Tevens helt hij achterover en van achteren bekeken staat hij ook wat scheef.

thx in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gewoon nieuwe veer pakketten kopen kost wel wat

maar dan heb je wel goeien ben je er gelijk voor een

aantal jaren er van af

Zou ik graag willen maar budget staat al gereserveerd voor airco, vandaar even een tussentijdse oplossing door een extra blad te plaatsen b.v.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou ik graag willen maar budget staat al gereserveerd voor airco, vandaar even een tussentijdse oplossing door een extra blad te plaatsen b.v.

airco er uit laten verbruik is/ word alleen maar hoger veren zijn belangrijker airco niet lijkt me wat is belangrijker voor je veilig heid of airco bij mij

was de keus zo gemaakt de veren gingen bij mij voor op de airco een betere weg ligging is veiliger dan een airco een door gezakte veer is een

apk af keur punt

mvrgr de jeeper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

airco er uit laten verbruik is/ word alleen maar hoger veren zijn belangrijker airco niet lijkt me wat is belangrijker voor je veilig heid of airco bij mij

was de keus zo gemaakt de veren gingen bij mij voor op de airco een betere weg ligging is veiliger dan een airco een door gezakte veer is een

apk af keur punt

mvrgr de jeeper

Gaat een beetje moeilijk als de onderdelen al besteld/onderweg zijn :)

Maar heb tevens ook een Mopar stuurzuiger gekocht die ik ook nog moet monteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...