Libero Geplaatst July 1, 2011 Rapporteren Share Geplaatst July 1, 2011 Ook bonken tijden wegrijden en veel te schokkerig schakelen bij vlot wegrijden Soms rond de 80 per uur 2 versnellingen terug schakelen. Dit is wat ik gedaan heb eerst uitgelezen met mijn chinese scanner van 30 euro 5 fouten soms 3 na resetten P0700 P0715 P0732 P0734 Op Wj jeep site gekeken wat de fouten waren:WJJeeps sensor link Allemaal transmissie fouten Dacht eerst input zelf Met Ohm meter onder de auto gaan liggen stekker Iput (voorste) aan bestuurderskant op de transnissiebak Stekker eraf en de weerstand gemeten op de 2 pinnen achter de stekker 553 Ohm... Spoeltje van sensor is dus heel Achterse sensor oneindig hoog dus spoeltje stuk Bij de Stealer een nieuwe besteld deze opgehaald en gemeten ook rond 550 Ohm Deze geplaatst en 2 uur - pool van accu af en weer erop Alle codes weg en schakelt weer als een zonnetje WJ speed sensors 4 liter lijn motor Output speed sensor for 42RE transmission (1999-2004) Mopar nummer P/N 4800879 4.7 V8 sensoren: Input speed sensor for 45RFE / 545RFE transmission (1999-2005) Moparnummer P/N 4799061AB Output speed sensor for 45RFE / 545RFE transmission (1999-2005) Moparnummer P/N 4799061AB P0700 Check Transmission DTC's This code indicates that the EATX (Transmission controller) has an active fault and has illuminated the MIL via a BUS message. The specific fault must be acquired from the EATX via a DRBIII tool. (Input or Output Speed Sensor failures often cause this code and are a common failure part on WJ Grand Cherokees). P0715 Input/Turbine Speed Sensor Circuit P0731 Gear 1 Incorrect Ratio P0732 Gear 2 Incorrect Ratio P0734 Gear 4 Incorrect Ratio Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.