Spring naar bijdragen

Stuur Trilling


Recommended Posts

Vraagje: is al vaak besproken, maar...heb een lichte trilling(beginnend) in het stuur af en toe, bij oneffenheden en bij vrachtwagenspoor e.d, rij veel kms nu dus gaat irriteren, wat kan ik het beste bestellen om preventief gelijk dat probleem aan te pakken, stuurkogel, fuseekogel, kruisjes of eerst alles gaan bekijken op spelling, dacht kan gelijk die probleem gevalletjes aanpakken tegelijk want zover ik weet heb ik in dat gebied nog niks vervangen, jullie mening graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

inderdaad alles goed bekijken op speling ,laat één ander het stuur wiel heen en weer bewegen en kijk goed naar diverse punten van de voor ophanging,maar ik hoor dat je veel kilometers rijdt en reageerd op sporing in de weg.

heb je kans dat de stuur demper is versleten of echt defect begind te raken.

anderen zullen antwoorden dat een stuur demper het allen maar tijdelijk oderdrukt,maar hij zit er niet voor niks.

succes en hoor graag het probleem.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

inderdaad alles goed bekijken op speling ,laat één ander het stuur wiel heen en weer bewegen en kijk goed naar diverse punten van de voor ophanging,maar ik hoor dat je veel kilometers rijdt en reageerd op sporing in de weg.

heb je kans dat de stuur demper is versleten of echt defect begind te raken.

anderen zullen antwoorden dat een stuur demper het allen maar tijdelijk oderdrukt,maar hij zit er niet voor niks.

succes en hoor graag het probleem.:)

Spelling ga ik checken, de stuurdemper is een Rancho ''heavy duty'', 2 jaar oud, heb ik er opgezet omdat ik wat dikkere bandjes heb, sluit slijtage hiervan uit, maar alles is mogelijk, dank voor de reactie.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...