Spring naar bijdragen

Instructie boekje


Recommended Posts

Originally posted by Ghostrider@May 22 2005, 20:24

Beste Jeepers,

Weet iemand hoe ik aan een instructie boekje van een TJ kan komen? Downloaden, kopieëren of kopen.

Gr Ghostrider

<div align="right">

Goeie vraag. Ik ben 'm al een paar jaar kwijt. ph34r.gif

Via Jeep.nl:

Gemiddeld worden instructieboekjes van een bepaald Jeep model vijf jaar nageleverd in de taal van het land waar u de auto heeft gekocht, wat voor Nederlandse Jeep rijders meestal de Nederlandse taal zal zijn. Na die vijf jaar worden de boekjes 'uitverkocht' door de fabriek. Hierdoor kan het voorkomen dat er geen Nederlandstalig, maar bijvoorbeeld alleen een Engels- of Duitstalig exemplaar beschikbaar is.

Klik... (PDF)

Zoals je ziet hebben ze m niet meer in het nederlands, helaas.

Misschien ogen openhouden op marktplaats?

Welkom btw.. mooi jaar, mooie Jeep. bye1.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, maakt niet uit in het Engels zal het ook wel gaan en het apparaatje wat ik niet kende in de auto, daar vraag ik volgende week wel naar, als ik precies kan omschrijven wat het is en hoe het er uit ziet.

Ps. Als ik op sommige dingen wat laat reageer dan mijn excuses ervoor, maar door mijn werk kan ik niet vaak door de week internetten.

Heb ik goed begrepen dat ik de Engelstalige boekjes gewoon kan bestellen?

Hartelijk dank voor jullie reacties.

Ghostrider

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Ghostrider@May 22 2005, 22:09

Nou ja, maakt niet uit in het Engels zal het ook wel gaan en het apparaatje wat ik niet kende in de auto, daar vraag ik volgende week wel naar, als ik precies kan omschrijven wat het is en hoe het er uit ziet.

Ps. Als ik op  sommige dingen wat laat reageer dan mijn excuses ervoor, maar door mijn werk kan ik niet vaak door de week internetten.

Heb ik goed begrepen dat ik de Engelstalige boekjes gewoon kan bestellen?

Hartelijk dank voor jullie reacties.

Ghostrider

<div align="right">

Engelstalige zijn er waarschijnlijk in overvloed, zeker op Ebay. (en waarschijnlijk goedkoper dan bij de dealer wink.gif )

Als je drie weken wacht voor je volgende reactie is het ook prima hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...