Spring naar bijdragen

Even Voorstellen En Een Vraagje


Recommended Posts

Hoi, mijn naam is Richard ben 38 jaar en kom uit de buurt van Breda.

Na een suzuki sj, een nissan king cab, nissan patrol en een chevrolet blazer gereden te hebben ben ik sinds een paar weken de bezitter van een cherokee xj laredo 4.0 high output van 1991.

De auto bevalt prima, rijd en schakelt super en alle electriek werkt. Het enigste wat er aan mankeert is de hemel die doorhangt en de blanke lak van de motorkap en dak bladdert af.

De jeep is al 2 inch verhoogt en heeft een extra bladveer achter.

Ik kan een leder interieur van een grand cherokee uit 1993 overnemen, nou is mijn vraag of dit zo over te zetten is of met wat kleine aanpassingen te doen is.

Verdere plannen zijn een paar bredere velgen met at of mud banden eronder, lierbumper met lier en een roofrack. Dus als iemand nog wat heeft liggen hou ik me aanbevolen, nieuw zijn ze duurder als de auto.

Hier een foto met zijn grote broer

DSC04458.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

hey richard welkom.....das ook toevallig, ik heb ook een blazer + een grand cherokee die ik voor mijn werk gebruik :P zal er proberen een foto bij te doen

Hoi, dank je. Ik heb jou auto zien staan op het chevy trucksforum, jij bent toch degene die de sunvisors verkoopt.

De Blazer heb ik inmiddels verkocht, mijn vrouw vond hem te groot en durfde er niet zo goed mee te rijden. Daarom heb ik nu de cherokee gekocht, alleen heb ik er achteraf toch weer spijt van. Dus wie weet staat er binnenkort weer een op de dam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, dank je. Ik heb jou auto zien staan op het chevy trucksforum, jij bent toch degene die de sunvisors verkoopt.

De Blazer heb ik inmiddels verkocht, mijn vrouw vond hem te groot en durfde er niet zo goed mee te rijden. Daarom heb ik nu de cherokee gekocht, alleen heb ik er achteraf toch weer spijt van. Dus wie weet staat er binnenkort weer een op de dam

haha das weer toevallig dan......ik doe de mijne ook weg omdat mijn vrouw er ook niet in wil rijden,,,,en dan wil ze ook een cherokee xj voor zichzelf,,,die vind ze wel heel leuk :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha das weer toevallig dan......ik doe de mijne ook weg omdat mijn vrouw er ook niet in wil rijden,,,,en dan wil ze ook een cherokee xj voor zichzelf,,,die vind ze wel heel leuk :rolleyes:

Haha, mijn vrouwke ook. De cherokee is is weer niet zo groot als een blazer, en hier durft ze wel mee te rijden. Ik heb hem nu wat opgehoogd, 31x10,5x15 bf goodridge bandjes eronder gezet en ga van het weekend kijken voor een snorkel en sunvisor. Dus dan ziet de cherokee er wat stoerder uit, en dan is ze er niet meer uit te slaan.

En het voordeel is dat een cherokee niet alles kost qua aanschaf en onderhoud, bij de Blazer was dat wel anders.

Zal van de week nog wat foto's plaatsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, mijn vrouwke ook. De cherokee is is weer niet zo groot als een blazer, en hier durft ze wel mee te rijden. Ik heb hem nu wat opgehoogd, 31x10,5x15 bf goodridge bandjes eronder gezet en ga van het weekend kijken voor een snorkel en sunvisor. Dus dan ziet de cherokee er wat stoerder uit, en dan is ze er niet meer uit te slaan.

En het voordeel is dat een cherokee niet alles kost qua aanschaf en onderhoud, bij de Blazer was dat wel anders.

Zal van de week nog wat foto's plaatsen

nou richard,,,ik denk zelf dat de cherokee duurder rijd dan de blazer...een jeep staat bekent dat ie nogal snel mankementen heeft...daar tegenover de blazer eigenlijk nooit,,,,

en ja een jeep kost niet alles...dus daarom een leuke wagen :rolleyes:en das de rede van aanschaf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...