Spring naar bijdragen

Gc Wj 2002 Alarm Vraagje


Recommended Posts

Ik heb een GC WJ 2002.

Toen ik laatst een keer de motorkap open had en deze daarna weer sloot met de deuren op slot begon spontaan een alarm (Toet ...toet...toet...enz)

Ik dacht: he wat leuk want ik wist niet van het bestaan van een alarm.

Laatst gebeurde het weer maar nu toen ik de achterklep wilde openen terwijl alles op slot zat.

Ik heb het boekje doorgelezen maar heb nog steeds geen idee hoe ik het alarm activeer; volgens het boekje gaat dat automatisch na een x-aantal seconden als je de auto op slot doet middels de AB (alarmlampje knippert eerst snel en daarna langzaam ten teken dat het alarm geactiveerd is).

Maar als ik dat doe kan ik vanalles proberen maar het alarm gaat dan niet af.

Is er een speciale manier om het alarm in te schakelen (twee keer drukken??)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de WJ sluit met de afstandsbediening gaat het alarm op 'ON'.

Als je hem dan opendoet met de afstandsbediening gaat het alarm op 'OFF'.

Maar, owee ! als je de WJ sluit met de afstandsbediening (en alarm is dus ON) en je opent hem met de sleutel heb je prijs... het alarm schiet in gang !!

Van zodra het alarm loeit moet je dan gewoon op je 'open' knopje van je afstandsbediening drukken en het stopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

euh... niet echt, dat alarm werkt nu eenmaal zo.

kan ook zijn dat je alarm niet steeds werkt naar behoren en dat het die paar keren wel werkte ?

Ik geraak er ook niet wijs uit en in het instructieboekje staat het in een soort nederlands dat ooit vertaald is uit het engels door een vietnamees die in senegal in het swahili is opgevoed...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...