Spring naar bijdragen

Licht Blijft Branden


Recommended Posts

Halo,

Is het mogelijk om de lichtschakelaar aan te sluiten zodat als hij van contact afgaat het licht ook uit gaat?

Want het duurt niet lang voor ik het vergeet en dan sta je daar met je lege accu.

Heb al geprobeerd een alarm tussen de zekering van het licht en het contact te zetten zodat hij gaat piepen als je hem uitzet en je hebt

het licht nog aan,echter ik weet niet welke zekering ik moet hebben(heb geen handleiding)

Iemand een oplossing????

groet Martien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Is het mogelijk om de lichtschakelaar aan te sluiten zodat als hij van contact afgaat het licht ook uit gaat?

Want het duurt niet lang voor ik het vergeet en dan sta je daar met je lege accu.

Heb al geprobeerd een alarm tussen de zekering van het licht en het contact te zetten zodat hij gaat piepen als je hem uitzet en je hebt

het licht nog aan,echter ik weet niet welke zekering ik moet hebben(heb geen handleiding)

Iemand een oplossing????

groet Martien

Sorry,het gaat om een tj uit 1998

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doet de binnenverlichting het wel als je de deur open doet ?

Dit zit gekoppeld met de zoomer op zekering nr 4

Deze zit achter je dashb kastje.

Binnenvelichting werkt en zit ook op nr4,echter waar zit de zekering van het licht(stads/dim)???

Of bedoel je dat er een zoemer in zit?

Martien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zover ik weet zit er een dingdon op die schakeling

Dit zal niet in de zekering zitten als je dat bedoeld.

Hoor je wel eens een dng dong, bijvoorbeeld als je sleutels nog in het contact zitten ?

Nee,ik hoor niets(ook niet als de sleutels nog in het contact zitten)dus ik ben bang dat de dingdong kapot is!

enig idee waar die zit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De zekering van je stads / dimlichten zit op de zekering waarop staat park / lights achter het dashboard kastje. die zekering vormt het cirquit van de achterlichten en dashboard en radioverlichting.

Mrharley

Ben er gelijk opgedoken,echter jammer,de pieper gaat wel aan maar licht uit of deur dicht maakt niets uit-blijft piepen.

Jammer,bedankt voor het meedenken.

Martien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...