Spring naar bijdragen

electrische problemen


Pullie
 Share

Recommended Posts

daar gaan we weer.....................(blijft een Jeep ding toch)

vanmiddag even de Jeep laten lopen voor het eerst sinds zondag om te kijken of de accu niks leegtrekt en de jeep startte prima. even een minuutje laten lopen en weer uitgezet...

daarna maar weer met de radio wezen kloten en die doet het wel maar..........

als ik hem op contact zet maakt ie de normale geluiden (brandstof pomp die even druk opbouwt) en de radio gaat netjes aan inclusief de versterker en dan begint het gekloot..... mad.gif

op de een of andere manier valt zo nu en dan (zonder regelmatige tussentijden) de stroom even weg waardoor de radio weer uitgaat en meteen wer aanvliegt. ook als ik de radio uit hebt doet ie dat.

Ik heb net de computer ff uitgelezen en kreeg de "normale" combinatie 12; 33 en 55 dus daar zit niks vreemds.

Ook tijdens het uitlezen hoor en zie ik zo nu en dan (elke paar seconden) de lampjes een split second uitgaan maar de computer gaat wel netjes door met het uitlezen van de computer.

zelf heb ik het vage idee dat een relais ofzo zit te klooien omdat de computer dus wel gewoon doorgaat met codes knipperen.

enige ideeen??

morgen gaat ie in de verzekering en ga ik hem "ontschorsen" dus dan mag ik de weg weer op biggrin.gif en zal ik kijken of ie dat probleem ook geeft als ik aan het rijden ben.

elk idee is welkom!!!!

Groeten Pullie

Oh en de accu lijkt prima te zijn want de startmotor trekt nog wel de motor rond..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb net maar even een nieuw draadje rechtstreeks van de accu naar de radio getrokken via een schakelaartje in het dashboard dus ik heb weer muziek en nu klinkt het allemaal weer perfect. laugh.gif

Tijdens het rijden heb ik vandaag ook geen problemen ondervonden dus ik denk dat ik het er maar bij laat. misschien fixed het probleem zichzelf

vanavond even stoeien met de bekleding en morgen duimen voor mooi weer om eens even wat testkilometers te maken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...