Spring naar bijdragen

Instrumenten Paneel Testen?


Recommended Posts

Bij mijn '78 J10 heb ik momenteel het hele dashboard eruit liggen ivm aanleggen van nieuwe bedrading.

Nu twijfel ik aan de inzetbaarheid van het klokkengebeuren, ook omdat er al 2 glaasjes los zitten.

(het is degene met de ronde klokjes).

Is er een manier om die door te meten oid, zodat ik niet straks,als alles weer in elkaar zit er achter moet komen dat ik hem toch vervangen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mijn '78 J10 heb ik momenteel het hele dashboard eruit liggen ivm aanleggen van nieuwe bedrading.

Nu twijfel ik aan de inzetbaarheid van het klokkengebeuren, ook omdat er al 2 glaasjes los zitten.

(het is degene met de ronde klokjes).

Is er een manier om die door te meten oid, zodat ik niet straks,als alles weer in elkaar zit er achter moet komen dat ik hem toch vervangen?

Hoi Guido,

Die glaasjes die losvallen is een standaard probleem, even losmaken en met secondelijm weer vastzetten. Heb nog mijn oude klokken die het allemaal wel deden (met KM teller IPV mijlenteller) heb ik niet meer nodig. PM maar even over hoe en wat.

Groeten Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...