Spring naar bijdragen

Te Huur: Sleutelruimte In Oude Leede


mrobers
 Share

Recommended Posts

Ruimtes voor stalling zijn er in overvloed; ruimtes om te sleutelen zijn schaars...

Sinds enkele jaren huren wij (Arne, Thom en Mike) een oude loods van ca. 600m2 welke we hebben onderverdeeld in enkele sleutel-ruimtes. Zelf sleutelen we daar aan onze Chevy K30, Jeep CJ7's (2x), Mini Chaos II, Lincoln Continental en een Dodge W200. Andere huurders hobbyen er aan hun Amerikanen, Land Rovers en een enkele Europese auto. Een tweetal ruimtes zijn in gebruik als opslag. De loods is gelegen op een erf in Oude Leede. Dat is een dorpje direkt tegen Pijnacker en is centraal gelegen tussen zowel Den Haag, Delft als Zoetermeer.

Per 1/5/2011 komt er een kleine ruimte beschikbaar (ruimte 'E' op de plattegrond) en daarvoor zijn we op zoek naar een collegiale en enthousiaste huurder. Een unieke kans dus voor iemand die een droge ruimte zoekt waar ie naar hartelust aan z'n auto kan sleutelen. De voorkeur gaat daarbij natuurlijk uit naar Amerikaanse auto's dus dat nemen wij mee in de beslissing wie de ruimte mag huren ;-)

Een aantal kenmerken van de loods en de sleutelruimte :

- Gelegen op een rustige eigen terrein van een boerderij

- Grote afsluitbare toegangsdeur tot de loods

- Sleutelruimte afsluitbaar middels eigen slot

- Elektra (220V, 380 optie) met eigen meter; afrekening op jaarbasis

- Algemeen toilet en wasbak

- Parkeerplaatsen voor de deur (alleen te gebruiken bij aanwezigheid)

- Toegang in principe 24x7, rekening houdende met eigenaar vd boerderij

- Afmetingen sleutelruimte 'E': ca. 6.3m x 3,5m

- Sleutelruimte 'E' is overdekt (hoogte ca. 3m)

- Sleutelruimte 'E' heeft een verhoogde vloer (ca. 15cm) (evt. oprijplank gebruiken)

- Huurprijs € 198,00 / maand, exclusief borg (= 2 maanden, € 396,00)

- Min. huurperiode 1 jaar, per jaar verlengd (2 maanden opzegtermijn)

Heb je interesse of wil je gewoon wat meer informatie of eventjes een kijkje komen nemen? Reageer dan even liefst per PM. Weg = weg dus wees er snel bij...

70ib1d.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Hallo ik ben Joost Meijer en ik zoek een ruimte om te sleutelen aan dieselmotoren. Als hobby heb ik daar een opleiding in gevolgd en nu wil ik het graag ook in praktijk brengen. Ik heb ook een lasdiploma.

Zelf zou ik een oude (2 slag) scheeps motor willen restaureren. Een grote en lange klus, maar ook motoren van wagens hebben mijn interesse.

In het dagelijks leven ben ik advocaat en dat is toch weer iets heel anders.

Denk je dat ik bij jullie zou passen en dat ik iets aan de ruimte zou hebben?

Mijn mailadres is joostmeijer@live.nl en mijn telefoon is 0652657213

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of je erbij past zou je een keer langs moeten komen, maareh

Heb je interesse of wil je gewoon wat meer informatie of eventjes een kijkje komen nemen? Reageer dan even liefst per PM. Weg = weg dus wees er snel bij...

de ruimtes zijn allang weer verhuurt. Ik verwacht ook geen opzeggingen binnenkort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...