Bono Geplaatst April 26, 2011 Rapporteren Share Geplaatst April 26, 2011 Toen ik een beschrijving van het plaatsen van een SYE op het VS Jeepforum las, kwam ik deze foto van de T-case tegen. De T-case van mjn TJ ziet er echter anders uit, mn. de ronde schijf op de as aan de zijde T-case. Wie legt me het verschil uit ?? Ik zag ook dat de hoeken van de aandrijfas zeer klein zijn, kan dit inhouden dat er na een 2,5 "verenlift weinig problemen te verwachten zijn mbt trillingen in de aandrijving ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst April 26, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 26, 2011 sri, vergat nog twee foto's van aandrijf as. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst April 26, 2011 Rapporteren Share Geplaatst April 26, 2011 Die schijf is voor de balans.. doet verder niets. De kans dat je met een 2,5" lift geen aanpassing nodig hebt is zeker aanwezig. Trillingen betekend dat je er toch aan toe bent. Aan de andere kant is een CV aandrijfas een zeer goeie investering, niet iets om uit de weg te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst April 26, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 26, 2011 Hoi Kameel, bedankt voor vlot antwoord.! De schijf zit dus op de Yoke, die ingeval van een SYE vervangen gaat worden door een kortere as en zal bij een SYE dus gaan verdwijnen verwacht ik. Ok. Heb nu zeker geen trillingen in de aandrijving, maar een 2,5"verhoging staat wel in de planning. De (zeer) kleine hoeken nu stemmen me hoopvol dat een SYE niet direct nodig zal zijn. We zullen het tzt gaan zien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst April 26, 2011 Rapporteren Share Geplaatst April 26, 2011 De schijf zit dus op de Yoke, die ingeval van een SYE vervangen gaat worden door een kortere as en zal bij een SYE dus gaan verdwijnen verwacht ik. Klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spiderman Geplaatst April 26, 2011 Rapporteren Share Geplaatst April 26, 2011 Ik heb op mijn TJ ook een 2,5" verhoging van OME zitten en heb mijn tussenbak niet hoeven verlagen. Het beste kan je eerst proberen een stukje te rijden nadat de auto verhoogd is en dan merk je direct of het nodig is of niet. Wat betref een SYE, daar zou ik met een 2.5" verhoging nog niet aan gaan denken daar dit niet nodig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.