Spring naar bijdragen

Aansluiting Oliedruk Meter


Recommended Posts

Hallo mensen kan mij misschien iemand vertellen hoe je precies de oliedruk meter aansluit ik dacht dat er alleen een kabeltje van de censor naar de meter liep en een (fase) stroomdraadje maar ik heb 5 aansluitingen op de meter waarvan er maar 2 zijn aangesloten waarvan op beide ook geen stroom staat vind dit een beetje wazig unsure.gif

In het begin sloeg de meter wel uit maar stond continu op 8 dus uiterst rechts, maar van het ene op het andere moment deed ie niks meer?

post-6002-0-03159900-1303039810_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen kan mij misschien iemand vertellen hoe je precies de oliedruk meter aansluit ik dacht dat er alleen een kabeltje van de censor naar de meter liep en een (fase) stroomdraadje maar ik heb 5 aansluitingen op de meter waarvan er maar 2 zijn aangesloten waarvan op beide ook geen stroom staat vind dit een beetje wazig unsure.gif

In het begin sloeg de meter wel uit maar stond continu op 8 dus uiterst rechts, maar van het ene op het andere moment deed ie niks meer?

post-6002-0-03159900-1303039810_thumb.jp

Heb ook zekerings kastje ff doorgemeten maar er staat geen stroom op ign lps gedeelte op geen van beide kanten van de zekering.

post-6002-0-92721600-1303041210_thumb.jp

http://www.civilianj...gau.htm#Warning

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ook zekerings kastje ff doorgemeten maar er staat geen stroom op ign lps gedeelte op geen van beide kanten van de zekering.

post-6002-0-92721600-1303041210_thumb.jp

http://www.civilianj...gau.htm#Warning

hoi,heb je wel de goede oliedruk sensor op het moterblok zitten.zijn 2 verschillende van. een platte ronde en een hoge ronde taps toelopende.

als je wil contoleren of er spanning op de draad staat,check dit dan op de draad bij de sensor,losgekoppelt,deze geeft een knipperend signaal weg.is dus geen constante stroom.

grt willem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...