Spring naar bijdragen

Achteras Zj 4.0


LENZ
 Share

Recommended Posts

Ik heb te koop een achteras van mijn ZJ 4.0 uit 96.

Heb de as bij dutchmen gekocht voor 250 euro en deze as zou goed zijn, was in ieder geval helemaal stil op de jeep waar hij vanaf kwam volgens dutchmun.

Echter voordat ik hem wilde monteren heb ik de deksel eraf gehaald en toen bleken er een aantal tanden van de satelliet wieltjes beschadigd te zijn.

Ik zou een nieuwe as krijgen, echter dit is na bijna 2 jaar wachten niet meer gebeurd!!

Jeep is al weer een tijdje weg en het verhaal van de as gaat niet meer goedkomen, fijne vent die dutchmen.

Dus hierbij te koop een stille achteras maar wel met beschadigde satelliet tandwielen.

75 euro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb te koop een achteras van mijn ZJ 4.0 uit 96.

Heb de as bij dutchmen gekocht voor 250 euro en deze as zou goed zijn, was in ieder geval helemaal stil op de jeep waar hij vanaf kwam volgens dutchmun.

Echter voordat ik hem wilde monteren heb ik de deksel eraf gehaald en toen bleken er een aantal tanden van de satelliet wieltjes beschadigd te zijn.

Ik zou een nieuwe as krijgen, echter dit is na bijna 2 jaar wachten niet meer gebeurd!!

Jeep is al weer een tijdje weg en het verhaal van de as gaat niet meer goedkomen, fijne vent die dutchmen.

Dus hierbij te koop een stille achteras maar wel met beschadigde satelliet tandwielen.

75 euro

Zitten er trommels of schijven op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hoi

Een kennis van mij wil de as graag hebben. Hij komt uit Duitsland/Dortmund.

Misschien heb je zondag tijd?

Hij vraagt, welke soort bier en of je misschien beetje Duits spreekt?

groetjes Dee

Niemand?

Nu op te halen voor 2 kratjes bier, anders gaat hij bij het oud ijzer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...