Spring naar bijdragen

Waar Kun Je Het Beste Onderdelen Halen


Nervik
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal

Van de week is het pookje van het knipperlicht bij mij afgebroken. Thuis ben ik even wezen kijken naar wat iedereen te bieden had maar daar kwam ik toch veel pagina's tegen van sloperijen en andere bedrijven. Nu ben ik ongeveer driekwart jaar in het bezit van een Wrangler YJ uit 1989 en heb tot nu toe met weinig problemen kunnen rondrijden. Dus heb ik weinig ervaring waar ik onderdelen moet weg halen. Hieronder heb ik wat bedrijven neergezet waar ik al iets over had gehoord:

Jeepparts.nl = Nico's parts supply uit wommels

Jeep-service uit nigtevecht

Maasbach 4x4 uit Amersfoort.

Als jullie suggesties hebben dan hoor ik of zie ik dat graag maar ook jullie ervaringen zijn van harte welkom

Nervik

bewerkt door Nervik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet dat het goedkoper is in het buitenland maar het gaat om de bedrijven in nederland.

het is niet altijd goedkoper in het buitenland.

maar nico in wommels geeft de beste service en is de goedkoopste.

en heeft van wranglers en cj veel onderdelen op voorraad liggen.

en rob vd berg heeft bijna niks op voorraad liggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

ha,

ik heb niet specifiek een vraag over de aankoop van een auto meer over onderdelen.

ik kan alleen maar sites vinden om onderdelen uit amerika te halen. maar dan betaal je voor een klein ding van 8 euro 40 euro verscheeps kosten. niet de bedoeling!

weet iemand waar ik zulke dingen: in dit geval solenoid. in nederland kan kopen desnoods voor een paaqr euro meer.

groeten jesse

edit / verplaatst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha,

ik heb niet specifiek een vraag over de aankoop van een auto meer over onderdelen.

ik kan alleen maar sites vinden om onderdelen uit amerika te halen. maar dan betaal je voor een klein ding van 8 euro 40 euro verscheeps kosten. niet de bedoeling!

weet iemand waar ik zulke dingen: in dit geval solenoid. in nederland kan kopen desnoods voor een paaqr euro meer.

groeten jesse

edit / verplaatst

Een Solenoïd voor een arb locker?

Bij B&S in Tiel bijvoorbeeld... (daar had ik die van mij gehaald)

Geert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...