Spring naar bijdragen

Midden Console Lampje Wj Jeep.


Recommended Posts

Hoi,

Ik heb een vraagje over het lampje of de strip die onder de schakelpook zit.

normaal gesproken gaat er een lampje branden als je de verlichting aanzet en kan je zien in welke versnelling de jeep staat.

Nu deed deze het bij mij niet en heb kunnen achterhalen waar het probleem in zit.

het is een zwart blokje, waar een spanning op staat van 12V.

Aan dit zwarte blokje zitten 2 koperen connectortjes ( plus en min) waar het (licht)plaatje aan gemonteerd die onder de lamellen van de schakel pook zit.

Alleen nu is mijn vraag, waar kan ik zo'n ding bestellen? Of misschien beter, wie weet het serienummer van dat ding of wie dit ding heeft gemaakt?

Ik heb al gezocht op internet, maar alles wat ik kan vinden is dat wanneer dit ding kapot is, je de complete shift unit moet vervangen, schakelpoken moet verwijderen enz..enz..? dit is toch kolder neem ik aan?

de nummers op het blokje zijn : IFW3274 en BKL 9827? of BKL9837?

Wie oh wie weet wat dit is en waar ik het kan bestellen. :)

heb er ook een fototje bij gedaan van het onderdeel.

alvast bedankt :)

post-2818-0-33049900-1299966571_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb precies hetzelfde probleem. Na wat navraag hier en daar moet het ook kunnen door het blokje weg te laten en een aardige weerstand ertussen te plaatsen. Ga dit van het weekend ook eens proberen maar dan eerst met een transformator waarbij het voltage instelbaar is.

Update: vandaag even geprobeerd met een transformator maar er gebeurd niet veel... dus er zit waarschijnlijk toch iets truuk speciaal in dat zwarte doosje?

bewerkt door J_S
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...