Spring naar bijdragen

2E Jeep Wrangler,verkopen Of Houden ?


paulv
 Share

Recommended Posts

ik heb vorig jaar een 1986 wrangler yj gekocht en nu bijna helemaal gerestaureerd met alle toeters en bellen. de jeep was achteraf oud ijzer, maar aangezien het een auto uit 1986 was ,moest ik hem persee hebben. ivm oldtimer regeling. 86ers zijn er gewoon bijna niet. speld in de hooiberg.

nu heb ik 2 maanden geleden heel toevallig nog een 1986er yj larado gevonden !! (perfect, mooie originele lak, hoog en dik) geen roest,deuken etc.

aangezien hij zo mooi was heb ik er best veel geld voor betaald en helemaal in munchen opgehaald. (met in mijn achterhoofd zo'n mooie 86er vind ik nooit meer)

maar dat ik 2 maanden geleden hij staat nu in de schuur en er is amper mee gereden. zit nu te dubben om hem eventueel te verkopen..

de bedoeling was om er trails mee te gaan rijden, maar daar is hij eigenlijk te mooi voor en heb er eigenlijk ook geen tijd voor omdat ik meestal zondags moet werken.

en mijn 1e wrangler is zo mooi geworden , dat ik daar niet het terrein mee in durf.. zonde van die 4 nieuwe lagen blanke lak..

ik heb plek zat, maar als er niet mee gereden word vind ik het ook zonde.. maar ja wat is wijsheid..

zal eens een paar foto's plaatsen..

groeten paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Paul,

Ik zou beide Jeeps gewoon houden.

Gezien ze toch belastingvrij worden, kost het je niet zo veel als je ze oldtimer verzekerd. Althans ik aannemen dat ze dat beide worden, gezien tot en met '86 belastingvrij is/wordt. Wil je niet wachten tot er 1 belastingvrij wordt, kun je hem ook tijdelijk schorsen, kost het je helemaal niks.

En jij zegt zelf dat je de ruimte hebt... Dus staan ze je ook niet in de weg.

Succes!

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...