Spring naar bijdragen

Cj-7 Met Automaat


patrickpat
 Share

Recommended Posts

Gezocht Jeep CJ 7 met automaat mag een 6 cyl origineel of HI-output blok zijn.

mag op LPG ben bereid een redelijke prijs te betalen wel in de 4 cijfers ;-)

zoek een leuke auto, wil geen sloper of compleet restauratieproject maar

wil wel wat doen dat hoort erbij he!

hoor het graag!!

bewerkt door patrick65
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Patrick, dit iets voor je?:

79er cj-7 V8(304) volledig gereviseerd en opgeboord en voorzien van edelbrock cylinderkoppen en manifold, scout dana's 44 voor en achter,dana 300 twinstick, TH400 , hedman headers, holley avenger carb (krijgt onder zelfs de meest extreme condities benzine) zwarte 10J velgen met beadlock's voorzien van nieuwe 33 x 13.5 x 15 Toyo Open Country MT's , mastercraft voorstoelen, warn 8500 lier met afstandsbediening. Verhoogd met een Rubicon express kit met volledig verstelbare schokdempers, kortom een heel serieuze CJ die zelfs bij 130 kmh of meer nog strak stuurt. nagenoeg nieuwe besttop softtop en deurtjes.

Things to do:

Auto heb ik zelf USA ingevoerd, (complete US title aanwezig) invoerrechten en taxen voldaan, echter nog niet RDW gekeurd.

hiervoor moet het volgende nog gedaan worden:

verlichting( nieuwe koplampen en achterlampen zitten er al bij)

fender extra breed of setje keuringsbanden ( steken nu te veel uit)

achterbankje gescheurd

barst in voorruit( geen afkeur APK of RDW)

Minpunten: lak verdient aandacht want paar jaar geleden slecht gespoten laat deze plaatselijk los...body en chassis zijn keihard, roest en deuk vrij.

Laat mr weten of t wat voor je is, ik kom er nu al meer dan een jaar niet aan toe, dus wordt tijd om er iemand anders blij mee te maken.

foto's beschikbaar, kan ik doormailen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...