Spring naar bijdragen

patrickpat

Forum member
  • Aantal bijdragen

    148
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    1

patrickpat last won the day on January 30 2012

patrickpat had the most liked content!

Over patrickpat

  • Verjaardag 17/09/1965

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    alkmaar
  • Interests
    Jeep|Pick-Up's|Techniek

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    CJ-7
  • Bouwjaar
    1977

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

patrickpat's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

2

Waardering in de gemeenschap

  1. Ketting hoeft maar beetje speling te hebben (<10 mm) om over de tandwielen te slaan, nieuwe cones prima maar zijn de binnenste tandwielen nog goed? zo niet dan heb je echt een probleem. dan wordt het speuren op ebay. Een goede usa made ketting is wel weer verkrijgbaar bjsoffroad.com
  2. Tenzij je een Quadratrac hebt..permanent 4x4 mbv limited slip differentieel. Tenzij je m locked op verharde weg en gaat rijden met beide aandrijfassen aangekoppeld.
  3. En bij trommels achter werkt dit ook?
  4. Geplaatst April 20, 2011 Even een tip, Ook bij mij waren de beide meters hartstikke dood, dwz de fuel meter gaf geen prik meer aan de temp meter. heb eens gauw 5 volt op de temp meter gezet en die floepte de hoek in, die was dus nog levensvatbaar. vervolgens de jumper verwijderd, toen bij de electroboer een spanningsregelaar 12V naar 5V gehaald (€ 2.=) deze heeft drie pootjes (plaatje) IN knopen we aan een +12V Uit komt daar waar de jumper van de Fuel jaren heeft gezeten. en de Common (midden) gaat samen met de metalen behuizing aan massa. Nu alleen nog een draad van de temp sensor op het blok naar de rechter aansluiting op je Temp meter et voila de temperatuurmetertechniek is de volgende eeuw ingebeamed!! ter verduidelijking nog een heel profi schemaatje.. ik hoop iemand er wat aan heeft! groet, Patrick Citeren
  5. hi Patrick, heb net gereageerd op je vraag.
  6. Als het de QT zelf is die klappert is het 99% de ketting. ikzelf heb nu een ketting van BJ's, dit is de enige die goed is. De speling op de ketting mag ca 6mm zijn, meten aan onderzijde (olie!) bij inspectie-plug. Niet te lang mee doorrijden om echte schade te voorkomen. Mocht je manual van de QT e.d. nodig hebben kan ik je die zo mailen. zelf was ik begonnen met een Dana 18, achteras kan gewoon blijven, vooras is lastiger.. ben er vanaf gestapt en heb mijn QT weer in ere hersteld. (Dana 18 + adapter voor TH400 te koop)
  7. wegens staken project waarbij ik m'n Quadratrac wilde vervangen voor de Dana; nu te koop; Dana 18 T case, met 4'' opening. PTO plaat aangepast op lange output shaft TH400, steunoog afgebroken maar maakt voor werking niet uit. Adapter Dana 18/20 aan TH400. beide uit de States gehaald voor totaal € 450,-- denk aan een prijs van € 250,-- komen we altijd uit.
  8. inmiddels overbodig, heb er 2 uitgeboorde smeernippels ingetapt werkt ook, wat zal de APK keur-zeikert blij zijn..
  9. heeft iemand nog zo'n gevalletje liggen en over?
  10. patrickpat

    floor duct cj7

    op zoek naar deze:
  11. De relais ze zitten erin!! alles klikt en werkt volgens bovenstaand schema, voetswitch nog ff betergangbaar maken of vernieuwen. nu mn weigerende HAZARD schakelaar zien te activeren..voor de APK..
  12. KOMPLETE DANA 18 TUSSENBAK 4'' 225.--
  13. Met opbouwen van de voetbediende handrem van mijn 1977 cj7 kwam de volgende vraag. Het gat in het equalizer-beugeltje zit uit het midden. op tekening lijkt het dat de lange kant onder zit. zo ja, waarom?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...