patrickpat

Forum member
  • Aantal bijdragen

    132
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    1

patrickpat last won the day on January 30 2012

patrickpat had the most liked content!

Waardering in de gemeenschap

2 Neutral

Over patrickpat

  • Verjaardag 17/09/1965

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    alkmaar
  • Interests
    Jeep|Pick-Up's|Techniek

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    CJ-7
  • Bouwjaar
    1977
  1. Ab, de ''Dimmer'' in jouw schema is de voetschakelaar?! dan wordt dit idd de opzet. thanx
  2. dan wordt dit de nieuwe opzet..
  3. thanks heren. en Ab,wat voor zwaar relais zou je gebruiken? niet zo'n 30-85-86-87 gevalletje neem ik aan..
  4. Na een half uurtje beginnen mijn koplampen langzaam aan en uit te gaan... bedrading is origineel, als ik het schema bekijk is het een directe voeding via de schakelaar? er komt dus geen relais aan te pas. kan dit aan de ouderdom van de licht-switch liggen?? thanks
  5. Update; zojuist even rondje mee gereden alles doet wat het moet doen! nu weer verder met roestauratie..
  6. ah logisch..ik ben voor spatbord en bodemplaat aan het shoppen
  7. thanxx!
  8. flanken??
  9. waar vind ik plaatwerk voor de cj7? alle tips welkom, heb iig 2 voorschermen en voor bodemplaat bestuurder evt bijrijder nodig alvast bedankt!
  10. De opgegeven maten zijn van yoke tot yoke (waar het kruisje geplaatst wordt) dit betreft dus de minimale lengte om de assen te kunnen monteren. Ik heb uiteraard speling nodig om te kunnen in en uitveren.
  11. de achteras moet 52.5 cm lang zijn en zoals op de 1e foto de vooras moet 94.0 cm lang zijn en zoals deze foto alvast bedankt voor de hulp
  12. Ik zal de lengtes morgen opmeten.
  13. Wil mijn quadratrac vervangen voor een Dana 18. Hiervoor is de achterste aandrijfas ca. 10 cm tekort en de voorste net iets te lang. Ben dus op zoek naar passende of passend te maken assen. tips welkom.
  14. mijn oplossing om deze combi te realiseren, maar dan zonder adapter en nog belangrijker zonder de uitgaande as van de TH400 te vervangen... bovendien kan ik zo altijd weer terug naar 1 van inmiddels 3 QT's die ik nu heb liggen (mocht er ooit nog een betrouwbare ketting op de markt komen) de spanbus heeft 1000Nm torque capaciteit ik ben zeer benieuwd of dit 4LOW of een kickdown kan weerstaan..
  15. http://www.jeepfan.com/tech/understanding-and-troubleshooting-jeep-cj-gauges-and-senders/