Spring naar bijdragen

M38A1 In Zuid Holland In Juli


DarkGreen
 Share

Recommended Posts

Beste mede Jeepers,

Mijn vader heeft tussen 1958 en 1960 bij de militaire politie gezeten in zijn diensttijd.

Hij heeft daar altijd met een Jeep gereden, en op de 2 zeer oude foto's die hij nog heeft daarvan staat volgens mij een M38A1.

Omdat ik bij Jeep gewerkt heb en nu nog steeds 2 Jeeps rijd, praten we samen vaak over "zijn" Jeep en die van mij. :rolleyes:

Sterker nog, zowel mijn vader als ikzelf hebben nog bij een bedrijf gewerkt die Willy's bouwde in de oorlog (Kemper ev Twist).

Dus we hebben een hoop toevallige raakvlakken.

Ik loop al een jaar met de gedachte om in juli, als mijn vader 71 word, hem eens mee te laten rijden met een M38A1.

Woont er toevallig iemand niet te gek ver weg van Papendrecht en lijkt het je leuk om op 31 juli een uurtje met mijn ouwe een rondje te rijden in de omgeving?

Uiteraard zullen kosten etc vergoed worden. Ik rij graag voor die tijd langs voor een bakkie en een leuk verhaal als je dat leuk vind.

Het zou helemaal geweldig zijn als de eigenaar ook nog zat verhalen zou hebben over die tijd....

Bedankt voor je tijd.

Je kunt me altijd mailen of bellen, stuur mij dan even een PM.

Jeepgroet,

Menno

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...