Spring naar bijdragen

Startonderbreking Verwijderen


Nimmie
 Share

Recommended Posts

Wij hebben een Jeep Grand Charokee Limited uit 1996, die niet meer wil starten. Niets reageert meer op de afstandsbediening en de blokkering kan dus niet uitgeschakeld worden. Nu willen we de startonderbreking eruit halen, zodat er weer gewoon gestart kan worden. Weet iemand hoe dit werkt? We hebben alle zekeringen er een voor een uit gehaald, maar dat leverde niets op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het orgineel in de Grand zit (af fabriek) , dan kan het er niet uit , het zit in de PCM geprogrammeerd.

Ik wel niet negatief zijn , echter heb je nu wel een groot probleem....

Een andere PCM is ook geen optie omdat daar ook weer een code inzit.

Misschien kun je bij een dealer een andere AB laten programeren in de PCM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Hoi, wellicht ietswat laat maar mss heb je er nog wat aan, ik soort gelijk probleem. 2x AB erbij maar eentje was er defect, afgelopen zo. auto uitgezogen bij zo1n grote stofzuig installatie en flop ab weg, had hem los in de middenconsole laten liggen, ja lekker handig... Ik heb de defecte Ab weer aan de praat gekregen door kleine chipje wat los zat aan te duwen met propje tape in de behuizing. Maar is niet ideaal natuurlijk. Ik ben naar Automotive in Apeldoorn gereden en adhv de AB konden zij al bepalen welk type start onderbreker er in mijn auto zat. Was een type autonorm v/a 91 ingebouwd voor Chrysler/Jeep. Hij wist me te vertellen dat een losse AB rond de EUR 140,00 kost en was daar ook weer in te leren. Voor EUR 30,00 echter wilde hij ook de start onderbreker verwijderen en de draadjes weer netjes doorverbinden. Dit dus laten doen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...