Spring naar bijdragen

Waterpomp En Tussenbak


4wielrob
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal, en de beste wensen voor 2011. Ik ben sinds vorige week in het bezit van een cherokee met een paar euvels. Maar onderweg naar huis begaf de waterpomp het en het water was op. Na 2 keer vullen net thuis kunnen komen (was nog 8 km) maar ben op internet al aan het zoeken geweest maar er zijn toch een aantal verschillen en in weet nog niet welke type bij mijn auto past. Het is een cherokee van 95 met een 2.5td en een 5 bak handgeschakeld. Heb ook een force ratel zodra ik hem in de 4 wiel drive zet. Kan iemand meer vertellen over benamingen en type van auto? Ben meer thuis in luchtgekoelde volkswagens maar dit is toch beter voor een winter als deze.

Gr Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de waterpomp kan ik je niet verder helpen. het geratel in 4 wd zou heel goed één van de kruisjes in je aandrijflijn zijn. Eenvoudig te controleren door aan beide zijden van de kruiskoppeling vast te pakken en te controleren of je speling voelt, als dat zo is moet je het betreffende kruisje vervangen. Hoe dat moet is hier op het forum wel te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...