Spring naar bijdragen

Coolingfan Relais


sverige
 Share

Recommended Posts

hej tijdens het starten van de m'n auto XJ'95 HO bleef mijn "check engine" lampje branden ,en de volt meter zakte tot in het rood.

Daarna 20 meter gereden auto afgezet en weer gestart, en alles was weer normaal!

Daarna een rit van 50km gemaakt en 1 uur gewinkeld toen was er geen probleem.

Daarna een ritje van 2km en 30 min gewinkeld en toen weer hetzelfde probleem,'check engine'

Weet niet of dit met de koude te maken heeft,vannacht was het hier -20, maar ja vorige week -27 en had er toen geen last van.

Nu had ik de code uitgelezen en geeft hij aan code 35, dat betekend "check coolingfan relais and electric circuit".

Nu is mijn vraag waar kan ik het relais ergens vinden?en kan dit evt met de kou te maken hebben?

Bij voorbaat dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk even bij de motor ruimte, Daar zal een zekering s kastje zitten. Bij de wrangler is dat naast het luchtfilter huis.

Maar ik weet niet als die gelijk is met de XJ.

Kijk in ieder geval als de voetjes schoon zijn, anders even vervangen. ( dacht dat het universele relay,s zijn)

succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk even bij de motor ruimte, Daar zal een zekering s kastje zitten. Bij de wrangler is dat naast het luchtfilter huis.

Maar ik weet niet als die gelijk is met de XJ.

Kijk in ieder geval als de voetjes schoon zijn, anders even vervangen. ( dacht dat het universele relay,s zijn)

succes.

hej heb het even nagekeken en iid daar zat de zekering,

heb hem eruit gehaalt en zuiver gemaakt .

Nu werkt weer alles.

thanks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...