Spring naar bijdragen

Vragen Van Een (Jeep) Rookie


josk
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik rij al ruim een half jaar met super veel plezier rond in mijn Jeep Cherokee limeted 1991.

Nou merk ik als het super koud is dat er wat probleempjes optreden.

De gasveren van de achterklep werken matig de ene keer gaat het zeer slecht en bijft de klep hangen vooral

bij zeer koud weer en dan doet hij het opeens weer iets beter. En laatst bracht ik de jeep voor een bandenwissel naar de garage

en bij het wegrijden bleef hij weer laag hangen (buiten in de vrieskou).

En bij het ophalen (in de garage) werkte de achterklep opeens supergoed???????

- Zijn de gasveren aan vervanging toe of kan je nog iets smeren etc? (vervanging is dat makkelijk zelf te doen?)

De centraledeurvergrendeling (handmatige) werkt ook slecht nu het koud is.

Kan ik gewoon met siliconen spray of wd40 wat ertussen spuiten of moet ik gewoon maar wachten tot het weer warmer wordt?

Alvast bedankt.

Jos

post-4860-0-73125400-1293228299_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik rij al ruim een half jaar met super veel plezier rond in mijn Jeep Cherokee limeted 1991.

Nou merk ik als het super koud is dat er wat probleempjes optreden.

De gasveren van de achterklep werken matig de ene keer gaat het zeer slecht en bijft de klep hangen vooral

bij zeer koud weer en dan doet hij het opeens weer iets beter. En laatst bracht ik de jeep voor een bandenwissel naar de garage

en bij het wegrijden bleef hij weer laag hangen (buiten in de vrieskou).

En bij het ophalen (in de garage) werkte de achterklep opeens supergoed???????

- Zijn de gasveren aan vervanging toe of kan je nog iets smeren etc? (vervanging is dat makkelijk zelf te doen?)

De centraledeurvergrendeling (handmatige) werkt ook slecht nu het koud is.

Kan ik gewoon met siliconen spray of wd40 wat ertussen spuiten of moet ik gewoon maar wachten tot het weer warmer wordt?

Alvast bedankt.

Jos

Hallo Jos,

Die veren kun je bij Boris in Waalwijk bestellen http://cherokeeparts.nl en de rest inderdaad even met wd 40 inspuiten het beste in een paar keer elke keer iets anders word het een vette boel

gr hj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...