Spring naar bijdragen

Velgen+Banden Voor De Keuring


VanVliet
 Share

Recommended Posts

Goede middag!

Van wie, uit de omgeving den haag/westland zou ik 4 velgen+banden kunnen lenen waarmee ik wel door de apk keuring kom,

De jeep wrangler uit '91 is verder al helemaal apk ready, maar de garage vind het te riskant, ivm steekproeven om hem er door te laten gaan!

Er zitten nu 31ers onder die 11,5 inch breed zijn, Dus wie helpt mij uit de brand? een middagje lenen is al genoeg!

Vriendelijke groet,

Rik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag!

Van wie, uit de omgeving den haag/westland zou ik 4 velgen+banden kunnen lenen waarmee ik wel door de apk keuring kom,

De jeep wrangler uit '91 is verder al helemaal apk ready, maar de garage vind het te riskant, ivm steekproeven om hem er door te laten gaan!

Er zitten nu 31ers onder die 11,5 inch breed zijn, Dus wie helpt mij uit de brand? een middagje lenen is al genoeg!

Vriendelijke groet,

Rik!

Als het niet lukt kan je ook iets tijdelijks tussen je spatbordverbreders zetten. Als je banden maar niet te veel uitsteken. Ik heb wel leenbanden/wielen voor je maar dat is in Vlissingen. Je mag ze ook kopen voor weinig dan heb je ze ook voor de volgende keuring.

bewerkt door pollypistol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is inmiddels gelukt! mijn probleem was dat me banden ongeveer 6cm uitstaken buiten de fenders,... ik bdacht me opeens dat ik nog oude smalle fenders had liggen,... die heb ik er tijdelijk tegenaan bevestigd en toen mocht die er doorheen! nu dus weer lekker rijden! zoals hier:

ps. nog bedankt voor jullie adviezen

bewerkt door VanVliet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...