Spring naar bijdragen

Geweldige Techniek


Recommended Posts

Er wordt veel gemopperd over de techniek maar nu is het denk ik ook eens tijd om een pluim uit te delen. Sinds Oktober rijd ik een ZJ uit '93 en ik vind het geweldig. Ik heb er 32 inch modderbanden onder geschroefd en het ding kan net zoveel als mijn oude suzuki Samurai. OK, ik ken ook wel mijn probleempjes, ruzie met de startonderbreker, kabelbreukje richting de linker deur, soms graden, soms fahrenheid maar die probleempjes zijn snel vergeten als je in de sneeuw gewoon even volgas door de bocht scheurt. Lichte overstuur en verder perfect onder controle. Ik ben het terrein nog even in geweest ook, geen probleem. Een bergje in de sneeuw is net zo gemakkelijk als anders. Voor een luttel bedrag heb ik er nog even een reserve jeep bijgekocht ook, dus och.... techniek genoeg er kan zelfs iets stuk gaan. Echt GEWELDIG. ik vond dat dat even gezegd mocht worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn he, zoveel gelukkige mensen bij elkaar verzameld in een forum!!! :rolleyes:

Ook ik geniet ELKE dag van mijn Jeepke!!! :lol:

(Nu de angsthazen nog van de weg die zich met 20km/u verplaatsen over een perfect gestrooide en ijsvrije weg!!! :)

Aaaamen !!! :D

( je hebt nog geluk dat ze bij jullie nog 20km/u halen :frusty: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...