Spring naar bijdragen

Slecht Starten


Recommended Posts

De winter is beggonen mijn grand cherokee bouwjaar 2000 3.1 Diesel start sinds dat het vries zo slecht het lampje van het voorverwarmen blijft soms 30 seconde branden en als het dan uit is en ik start vertrekt hij maar graakt hij niet op toeren pas na 2de of 3de keer starten.. Als de motor warm is heb ik dit probleem niet na 10 minute rijden en dan stil leggen direkt weer ge start wat zou dit kunnen zijn Bougies??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De winter is beggonen mijn grand cherokee bouwjaar 2000 3.1 Diesel start sinds dat het vries zo slecht het lampje van het voorverwarmen blijft soms 30 seconde branden en als het dan uit is en ik start vertrekt hij maar graakt hij niet op toeren pas na 2de of 3de keer starten.. Als de motor warm is heb ik dit probleem niet na 10 minute rijden en dan stil leggen direkt weer ge start wat zou dit kunnen zijn Bougies??

Klopt je voorgloeibougies werken volgens mij niet meer goed want hetzelfde verhaal had ik zelf ook meegemaakt en ben ermee naar de garage geweest. Lateraf bleek de voorgloeiboegies helemaal verrot waren en het had mij ongeveer 250 euro gekost.

Nu start hij wel weer normaal

(Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limeted)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...