Spring naar bijdragen

Lampenglas verloren en nieuw


Recommended Posts

Bij Bastings gaan kijken of er A een lampglas los te verkrijgen is: NEEN!!!

Wel een totaal nieuwe unit.

B Deze unit getracht ter plekken(gelukkig maar) te monteren??? Resultaat: Hij paste niet????? Zonder vervanging dus maar naar de dealer in Schinnen (zuid Limburg) Deze hadden een unit en die paste wel!!!! Zie daar er zit degelijk verschil tussen de ene ZJ uit 1994 en de andere, namelijk de verstelbare koplampen - uitvoering of niet. En, ik heb er een met verstelbare koplampen. Dus betalen maar de volle mep!!!!!! Het andere glas van de, sorry, andere koplamp dus maar vastgezet met kit op aanraden van dealer. Aldus hem ook een kwaaltje van de ZJ.

Het blijft maar kassa zo'n ZJ.

Nu we er toch over praten, als club van liefhebbers van ZJ's en andere Jeeps zou een eigen serviceafdeling met reserve parts toch ook mogelijk zijn??? Heeft niet een ander ook reeds zo'n idee gehad en wacht op mede-initiatoren. cool.gifwink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by ferdinand@Apr 25 2005, 13:54

Nu we er toch over praten, als club van liefhebbers van ZJ's en andere Jeeps zou een eigen serviceafdeling met reserve parts toch ook mogelijk zijn??? Heeft niet een ander ook reeds zo'n idee gehad en wacht op mede-initiatoren. cool.gif   wink.gif <div align="right">

het grootste probleem is denk ik de opslag van zoiets...

laat ik toch maar over aan Bastings of cherokeeparts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Beest@Apr 25 2005, 15:12

het grootste probleem is denk ik de opslag van zoiets...

laat ik toch maar over aan Bastings of cherokeeparts

<div align="right">

Lijkt me ook beter, ook al omdat een privé-collectie aanleggen van onderdelen van Jeeps een erg kostbare aangelegenheid kan worden.

Tot nu toe zijn er toch al aardig wat dingen van hand tot hand gegaan (of moet ik van Jeep naar Jeep zeggen rolleyes.gif ) door het vraag & aanbod sub-forum.

Dat lijkt me voorlopig de goeie plek voor die zaken... dat niemand een reserve koplamp unit heeft liggen van een ZJ zal ook niet door zo'n 'reservemagazijn' opgelost worden, simpelweg omdat er erg weinig op de markt zijn.

Ik denk dan aan schade aan auto's in het algemeen, waarbij glas toch vaak erg snel niet meer in zijn geheel aanwezig is na een 'tik' of meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...