Spring naar bijdragen

Slot van tankdop kapot


Recommended Posts

Het slot op mijn tankdop is defect. Geen enkele manier werkt om met de sleutel de dop los te maken

De dop wil er niet meer af dus.

Aangezien mijn auto toch ook wel dorstig is moet eigenlijk zo snel mogelijk de dop er af.

Ik zat zelf te denken aan de "junkmanier" (grote schroevendraaier er in rammen en maar wrikken en draaien!)

Ik heb geen flauw idee of dit gaat werken, daarom hoop ik dat voor ik dit ga doen of iemand weet hoe ik de dop er op een betere manier af krijg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Originally posted by ZJ Johnny@Apr 25 2005, 10:34

Het slot op mijn tankdop is defect. Geen enkele manier werkt om met de sleutel de dop los te maken

De dop wil er niet meer af dus.

Aangezien mijn auto toch ook wel dorstig is moet eigenlijk zo snel mogelijk de dop er af.

Ik zat zelf te denken aan de "junkmanier" (grote schroevendraaier er in rammen en maar wrikken en draaien!)

Ik heb geen flauw idee of dit gaat werken, daarom hoop ik dat voor ik dit ga doen of iemand weet hoe ik de dop er op een betere manier af krijg.

<div align="right">

lijkt mij ook de best manier, maar ik zou de dop wel vestklemmen met een tang zodat je geen torsie zet op de vulbuis.

gr

patrick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...