gunthercherokee Geplaatst November 17, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 17, 2010 zoals de titel zegt, kben op zoek naar een niuewe of gebruikte goede goodwrench 350 chevy blok alles aanbieden, ook evt linken die men weet graag hier posten thanks Gunther Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst November 17, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 17, 2010 (bewerkt) zoals de titel zegt, kben op zoek naar een niuewe of gebruikte goede goodwrench 350 chevy blok alles aanbieden, ook evt linken die men weet graag hier posten thanks Gunther Hoi Gunther, Ik heb voor de cj7 een jaar terug een nieuwe 5.7 gekocht bij www.garageneet.nl Standaard goed voor 250 pk maar met de grotere carb , uitlaat en intake zat ik op ongeveer 290 a 300 pk. November 17, 2010 bewerkt door michel1972 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
puppy Geplaatst November 17, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 17, 2010 zoals de titel zegt, kben op zoek naar een niuewe of gebruikte goede goodwrench 350 chevy blok alles aanbieden, ook evt linken die men weet graag hier posten thanks Gunther hebben de nieuwe lagerschaaltjes niet geholpen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pintor Geplaatst November 18, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 18, 2010 je kan het ook eens proberen bij willemusacars. in lopik die heeft ook nog wel eens wat.. 0348557777 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gunthercherokee Geplaatst November 20, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 20, 2010 wie heeft er een paar adresjes voor tweedehandse us cars zoek naar een 5.3l vortec, oa in chevrolet tahoe enz bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
puppy Geplaatst November 20, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 20, 2010 vandenberg usa in axel. diene heeft alles!! echt alles! anders deze 6.0l vortec crate engine Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bleek Geplaatst November 20, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 20, 2010 vandenberg usa in axel. diene heeft alles!! echt alles! anders deze 6.0l vortec crate engine klopt ja die heeft vrij veel liggen daar. http://www.vandenbergusacars.com/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gunthercherokee Geplaatst November 20, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 20, 2010 DAS GEEN LS BLOK? DAS NE LT BLOK. OUDER MODEL EN MOEILIJK VOOR EEN STAND ALONE BEKABELING VOO TE VINDEN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
puppy Geplaatst November 20, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 20, 2010 (bewerkt) DAS GEEN LS BLOK? DAS NE LT BLOK. OUDER MODEL EN MOEILIJK VOOR EEN STAND ALONE BEKABELING VOO TE VINDEN een 5.3l is ook geen ls. een ls1,2,3,... zijn performance engines komen uit sportwagens en zijn uit aluminium. de truck engines niet. een ls motor (dan spreek ik over de gen 3 en 4 van chevrolet) hebben ook een ander injectiesysteem dan de truck engines. de lt motoren zijn nog een andere generatie en zijn eigenlijk de voorgangers van de ls motoren. een 5.3 vortec word ook lm7, l59, lm4 of l33 genoemd. dit zijn wel allemaal andere types en bouwjaren. de motor dat ik u gelinkt heb is een lq9 en is eigenlijk de HO versie van de lq4 en zorgt dus ook voor 345 pk en 515nm tov 300-324 pk en 488nm van de lq4. de lt motoren zijn eigenlijk de ls versie van de tbi motoren. lt1: ls1: truck engine: kheb mijn research al gedaan voor als het bij de puppy zo ver is he November 20, 2010 bewerkt door puppy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gunthercherokee Geplaatst November 20, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 20, 2010 dan mag jij voor mij ne standalone computer en kabelboom zoeken, of weet je da ook al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gunthercherokee Geplaatst November 20, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 20, 2010 volgens den dieter is ne 5.3l uit nen tahoe wel nen ls en levert standaard 285 pk, mits chiptuning 370 pk das hetzelfde dan als den tim heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst November 20, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 20, 2010 volgens den dieter is ne 5.3l uit nen tahoe wel nen ls en levert standaard 285 pk, mits chiptuning 370 pk das hetzelfde dan als den tim heeft Heeft iemand van jullie wel eens gemeten dat die Tahoe motor met chiptunig van 285 pk naar 370 pk gaat? METEN IS WETEN HE! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gunthercherokee Geplaatst November 20, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 20, 2010 idd dat is gemeten op een testbank michel das niet normaal wat een vermogen dat ding nu heeft, héél agressief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gunthercherokee Geplaatst November 20, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 20, 2010 dit is wel een volledig ander motormanagement, volledige andere bekeabeling en andere computer, is ook iets kostelijker dan een simpele verandering van de ecu. Schakelt bepaalde sensors uit enz.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
puppy Geplaatst November 20, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 20, 2010 (bewerkt) dan mag jij voor mij ne standalone computer en kabelboom zoeken, of weet je da ook al tim zijn motor is inderdaad agresief, maar van 285 pk naar 370 door alleen chiptuning? painless kabelboom komplete kabelboom voor motor en chassis dit is de motor dat nico heeft. motor ik denk dat dit de motor van tim is tim en dit is (volgens mij) de kabelboom dat Dieter gebruikt. kabelboom ik kan natuurlijk ook gigantisch mis zijn ook he November 20, 2010 bewerkt door puppy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
puppy Geplaatst November 20, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 20, 2010 (bewerkt) dit is wel een volledig ander motormanagement, volledige andere bekeabeling en andere computer, is ook iets kostelijker dan een simpele verandering van de ecu. Schakelt bepaalde sensors uit enz.... kheb zelfs al gehoort dat die motoren zonder lambdasonde werken 1 ding is zeker, als je er aan begint en je hebt mij nodig moet je maar bellen! November 20, 2010 bewerkt door puppy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
puppy Geplaatst November 20, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 20, 2010 (bewerkt) current performace nog een stand alone harness voor ls motoren dit is stand alone harness met computer painless November 20, 2010 bewerkt door puppy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MiniMe Geplaatst November 20, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 20, 2010 Zonder lambda sonde, is dus open loop. Ik denk niet dat die nieuwere injectie blokken zonder lambda sondes werken. De inspuiting bij die blokken past zich ook aan bij verandering van belasting en met het type lucht dat er binnen gezogen word. Ik zou een 5.2 van een Grand er in liggen, genoeg vermogen en koppel en nog redelijk te vinden. Is de huidige blok niet meer in orde te krijgen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paulv Geplaatst November 20, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 20, 2010 als we toch bezig zijn heb ik nog een leuk MOPAR blokje liggen. dodge viper srt10 blok 8.3 liter. staat nu te koop op www.amerikaanseautopagina.nl voor je jeep zou ik gewoon een NIEUWE krat motor kopen!! (5.7 chevy 290 pk koop je al voor 2900,- euro!! ) groeten paul milsbeek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gunthercherokee Geplaatst November 23, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 23, 2010 8.3 liter is er misschien over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst November 23, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 23, 2010 8.3 liter is er misschien over Als je iets aparts wil is het zeker een optie. Een 454 blok in je jeep hangen is niet zo bijzonder meer. Dus dan maar een viper blok toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gunthercherokee Geplaatst November 23, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 23, 2010 Als je iets aparts wil is het zeker een optie. Een 454 blok in je jeep hangen is niet zo bijzonder meer. Dus dan maar een viper blok toch. ik wil niets apart, het moet betrouwbaar zijn en er moet genoeg vermogen inzitten, en het moet injectie zijn dus is eigenlijk zo'n vortec motor één van de beste opties als ik terug 350 blok zou nemen, en natuurlijk dan wil ik hem wat upgraden ben ik toch gauw 3000€ kwijt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst November 23, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 23, 2010 (bewerkt) ik wil niets apart, het moet betrouwbaar zijn en er moet genoeg vermogen inzitten, en het moet injectie zijn dus is eigenlijk zo'n vortec motor één van de beste opties als ik terug 350 blok zou nemen, en natuurlijk dan wil ik hem wat upgraden ben ik toch gauw 3000€ kwijt Op marktplaats staat een 350 motor te koop uit een corvette van begin jaren 90. Levert 300 pk en kost 1250 euro. Tis leuk al die power en die moderne technieken van een vortec motor met injectie maar het is niet altijd zaligmakend he! Omdat de 1 het heeft wil het nog niet zeggen dat het dan ook gelijk ook beter is. Zijn genoeg jeepers die met een amc of oude chevy rijden en die kunnen ook bijna alles overwinnen. In Essen Belgie woont een liefhebber van oude willy's. Ik heb hem bezig gezien in de Ardennen. Waar de grote v8 motoren stopten ging hij gewoon verder met zijn 2.5 diesel motor. November 23, 2010 bewerkt door michel1972 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gunthercherokee Geplaatst November 24, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 24, 2010 daarin heb je gelijk, maar als je eerlijk bent en je rijdt met 38er naar 40 inch band toe, heb jetoch wel power nodig, bvb voor een hillclimb, of een modderbakje juist of niet michel? en idd er zijn mannen die met een oud willy'ske héél ver geraken, maar dat is dan meestal door hun ervaring en hun laag gewicht dat ze zo ver geraken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst November 24, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 24, 2010 daarin heb je gelijk, maar als je eerlijk bent en je rijdt met 38er naar 40 inch band toe, heb jetoch wel power nodig, bvb voor een hillclimb, of een modderbakje juist of niet michel? en idd er zijn mannen die met een oud willy'ske héél ver geraken, maar dat is dan meestal door hun ervaring en hun laag gewicht dat ze zo ver geraken Ik heb een vriend die banden levert van een bekend merk tot wel 54 inch. Pas geleden hebben wij onder zijn wrangler 4 liter voor in het terrein 38.5 inch banden geplaatst Hij heeft dana 44 assen eronder zitten met een 4.10 R&P en lockers voor en achter. Pas geleden is hij naar Fürstenau geweest. Daar waren toen ook jeeps aanwezig met 400 pk of meer. Wat hun konden kon hij ook met zijn jeep en zelfs bij de modderbakken waar het steil naar beneden ging en gelijk steil omhoog kwam hij er makkelijk doorheen De jeep met zijn 400 pk en bergen gewicht had er veel meer moeite mee. Ik zou me eerder druk maken om het gewicht dan om het vermogen. Tis leuk 100 pk meer maar als je gewicht en zwaartepunt dan ook behoorlijk toenemen is het voordeel van die 100 pk extra weer snel verdwenen lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.