Spring naar bijdragen

F.m's Prijzenfestijn


F.M
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Toen ik met Angelina Jolie sliep droomde ik dat we het deden in de Jeep ....

omdat er een prijswinnaar zijn prijs weigert om inontvangst te nemen. gaat de prijs over naar DEEF

gefeliciteerd DEEF. stuur ff je adres door per pb. en de prijs word zo spoedig thuis bezorgt.

lees je dit. en je wilt ook een leuke prijzen winnen. ga dan naar het Vip-forum. only for suporting / lifetimembers. ben je dat nog niet. dan kun je kiezen uit 3 mogelijkheden (suportingmember 25,- voor 1 jaar of 45,- voor 2 jaar) (of 150,- voor je leven lang)

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

omdat er een prijswinnaar zijn prijs weigert om inontvangst te nemen. gaat de prijs over naar DEEF

gefeliciteerd DEEF. stuur ff je adres door per pb. en de prijs word zo spoedig thuis bezorgt.

lees je dit. en je wilt ook een leuke prijzen winnen. ga dan naar het Vip-forum. only for suporting / lifetimembers. ben je dat nog niet. dan kun je kiezen uit 3 mogelijkheden (suportingmember 25,- voor 1 jaar of 45,- voor 2 jaar) (of 150,- voor je leven lang)

dank je wel ! maar ...

Aangezien je druk bezig bent met het werven van members , zou ik de poster willen terug zetten in F.M.'s prijzen kast zodat er misschien extra suporting / lifetimembers zich aanmelden ..... , oja , deze eenvoudige hagenees zit niet bij de VIP'ers , maar dit zegt niks over een evt. donatie .....

mvgr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank je wel ! maar ...

Aangezien je druk bezig bent met het werven van members , zou ik de poster willen terug zetten in F.M.'s prijzen kast zodat er misschien extra suporting / lifetimembers zich aanmelden ..... , oja , deze eenvoudige hagenees zit niet bij de VIP'ers , maar dit zegt niks over een evt. donatie .....

mvgr.

in de andere prijzenkast zitten al 3 prijzen in. dus zoek ik wel een nieuwe winnaar. dus ga ik weer ff het rijtje af. er zal toch iemand zijn die deze poster boven zijn bed wil hangen. zonder dat ie ruzie krijgt met zijn vrouw/vriendin. of hij moet vrijgezellig zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De lippen van Angela Jolie, die passen op 12 j velgen nog nie......

Menig Jeeper wil met Angela wel van bil, de TombRaider Jeep is alles wat ik van haar wil..

Angela Jolie daar wil ik wel eens in vast zitten!

gefeliciteerd Reservoir Dogs. ik hoop dat jij de poster wel inontvangst wilt nemen.

dus stuur via pb ff je adress door

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...