Spring naar bijdragen

foto's


darkwolf
 Share

Recommended Posts

Originally posted by Utah@Jan 15 2004, 22:56

Klik hier maar heb ff geduld. Ze zijn druk bezig met deze site wat ik begrepen heb. Er staat het een en ander te veranderen.

Dit deel gaat over je persoonlijke fotoalbum, echter, als je gewoon een plaatje in het forum wil posten zal je het eerst op een server moeten plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by DutchPowerCow+Jan 15 2004, 21:59 -->
<!--QuoteBegin-Utah@Jan 15 2004, 22:56

Klik hier maar heb ff geduld. Ze zijn druk bezig met deze site wat ik begrepen heb. Er staat het een en ander te veranderen.

Dit deel gaat over je persoonlijke fotoalbum, echter, als je gewoon een plaatje in het forum wil posten zal je het eerst op een server moeten plaatsen.

Yeps...als je gewoon af en toe wat zooi kwijt wil kun je het beste je eigen webspace daarvoor gebruiken en dan een linkje daarheen. (de meeste providers reserveren voor iedere abbonee 10 tot 25 Mb webspace voor eigen gebruik)

De webspace van dit domein is natuurlijk niet klein, maar als iedereen alle plaatjes erop zet wordt ie ineens wel erg klein hoor. wink.gif

Daarom een beperkt aantal bitjes voor tochtjes/Jeeps en andere dingen die direct met Jeepforum te maken hebben. (daar zit Mav nu aan)

Als niet helemaal bekend bent met hoe dat gaat, mag je ons best een berichtje sturen....

Voor degenen die nog van niets weten en iets willen gaan proberen:

Link naar downloadpagina voor het downloaden van WS-ftp. Een gemakkelijk en vrij simpel ftp-programma voor de beginner (zoals ik smile.gif ) .

Zorg dat je LE download (light) en niet die andere. (te groot en te veel niet nodig)

Van je provider heb je password en domein-naam gehad (ooit) en daarop kun je met behulp van ftp programma's die foto's/filmpjes uploaden.

Paar tips:

- hou de foto's klein (max 600x400 pixels, liefst nog iets kleiener), anders kun je maar een paar foto's kwijt en knikkeren wij die hier weer vanaf omdat zo'n enorme foto te veel vervormd en het forum erg traag wordt.

- hou alles actueel...niet gebruikte plaatjes er weer vanaf halen op zijn tijd.

- als het niet lukt...niet meteen vragen maar nog ff doorkloten, meestal lukt het wel na een dag of 3. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel@Jan 16 2004, 00:25

- hou alles actueel...niet gebruikte plaatjes er weer vanaf halen op zijn tijd.

Hier ben ik het niet helemaal mee eens.

Een forum heeft een mooie zoek optie.

Als je iets zoekt en een antwoord kan vinden in een oud draadje is het niet leuk als iemand zijn foto heeft verwijderd van de server.

Dan zie je alleen nog maar een kruisje.jpg

Ik probeer dan ook altijd alle plaatjes die ik post op te server te laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by DutchPowerCow+Jan 15 2004, 23:45 -->
<!--QuoteBegin-Kameel@Jan 16 2004, 00:25

- hou alles actueel...niet gebruikte plaatjes er weer vanaf halen op zijn tijd.

Hier ben ik het niet helemaal mee eens.

Een forum heeft een mooie zoek optie.

Als je iets zoekt en een antwoord kan vinden in een oud draadje is het niet leuk als iemand zijn foto heeft verwijderd van de server.

Dan zie je alleen nog maar een kruisje.jpg

Ik probeer dan ook altijd alle plaatjes die ik post op te server te laten staan.

Je hebt helemaal gelijk (pff...daar heb ik altijd moeite mee wink.gif ).

Maar waar ik eigenlijk op doelde zijn de 'grappige' en 'onzinnige' dingen die ook vaak op die manier hun weg vinden. Als iedereen ze gezien heeft nemen ze alleen nog maar ruimte in. cool.gif

De werkelijk interessante dingen uiteraard graag laten staan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

héééé hij doet het weer,

maar willen jullie geen foto's van mijn jeep zien, dit is mijn laatste poging voor een account aanvraag

maar ik krijg maar geen reactie ik heb al een stuk of 4 x gemaild

dan maar via deze weg,

mav of kameel ik wil foto's plaatsen maar krijg geen reactie op mijn email'

of doe ik het niet goed? of willen jullie niks van mij weten???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...