Spring naar bijdragen

Dashboard Probleem ... Hij Valt Uit!


DEEF
 Share

Recommended Posts

Heel raar de binnen verlichting/dashboard verlichting doet het niet, dat is opzich niet zo erg maar als ik mn stadslicht of groot licht aan zet kapt ook mn klm teller /brandstof meter/toeren teller/klokje enz. en zelfs mn radio er mee... alles gaat dan uit zelfs mn temp. meter boven me... lijkt me sterk dat de auto verlichting (buiten)zo veel stroom trekt dat de rest geen stroom meer heeft , elc. ramen /stoelen werken wel .. voor de rest rijd ie super ! :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja dat kan overal zitten , ik zou eerst eens gaan kijken waarom de dash-bord verlichting niet werkt , ik denk dat je dan al een heel eind bent.

Vaak is ook alleen de schakelaar defect , even meten of de lampjes een massa krijgen , en dat er een + op komt die dimt via de licht schakelaar.

http://cherokeeparts.nl/cherokeeparts/products/Lichtschak_voor92.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja dat kan overal zitten , ik zou eerst eens gaan kijken waarom de dash-bord verlichting niet werkt , ik denk dat je dan al een heel eind bent.

Vaak is ook alleen de schakelaar defect , even meten of de lampjes een massa krijgen , en dat er een + op komt die dimt via de licht schakelaar.

http://cherokeeparts.nl/cherokeeparts/products/Lichtschak_voor92.jpg

dus als eerste zou ik de schakelaar moeten checken , kom je daar makkelijk bij ? en als hij geen massa aangeeft is dat dan 'het' probleem ?

bewerkt door DEEF
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...