Spring naar bijdragen

Stuurspeling


Recommended Posts

Net proefgereden met een 1996 GC 5.2.

was een heel kort ritje. er zat dermate veel speling op het stuur dat ik niet harder durfde te rijden dan +/- 60 km uur. De auto bleef niet rechtuit rijden, maar ging enorm zoeken, en met 1 hand rijden was onmogelijk. Ik moest echt mijn best doen om de auto niet in de linker of de rechter sloot te rijden. en die weg was toch echt 3.5 meter breed.

Volgens de verkoper moest inderdaad het stuurhuis gerepareerd worden dan wel vervangen. ik vraag mij echter af of jullie ervaring zegt dat dat het euvel zal oplossen. Volgens mij kan er nog meer aan de hand zijn. Heb geen toezegging gedaan behalve nog een keer te komen proefrijden als hij het gerepareerd had en ik nog niet voorzien was. ik vind het namelijk wel een heel mooie auto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij kan er nog meer aan de hand zijn. quote]

Lijkt me geen prettig gevoel bij de aanschaf van je GC. Ik zou gewoon lekker verder kijken. Aanbod is er genoeg en je komt er vanzelf één tegen die wel goed voelt en waar niet eerst van alles aan moet gebeuren.

Kortom: geen goed gevoel = niet kopen.

Gr Joost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...