Spring naar bijdragen

Air injectie spruitstuk afdichten


Marco Fennema
 Share

Recommended Posts

In mijn zojuist gekochte en eerste Gr Wagoneer zag ik dat de buisjes van het Air Injectie Spruitstuk nergens op aangesloten zijn. Gelijk in fora aangegeven wil ik ze ook afdoppen.

Bij een poging het gehele buis systeem compleet te verwijderen brak de eerste bout al direct af.

Daarop heb ik de overige buisje maar gelijk afgebroken op het punt waar ze uit de ring komen die met die grote bouten vastzitten, lek waren ze toch al.

Nu wil ik in het punt waar de buisjes beginnen schroefdraad tappen en daar een boutje in plaatsen om ze zo te dichten.

Het punt waar ik begon en waar de kop van de bout waar de ring ( waar het buisje begint ) mee vast zit afbrak, ga ik het restant van de bout maar recht afzagen en dan kijken ik hem uit kan boren en dan daar of een bout in plaatsen of dicht laten lassen.

Mijn vraag is of ik dit zo goed doe en dan met name het feit dat ik daar waar de bout afbrak daar zomaar een bout in kan zetten ( als ik eruit kom met de correcte schroefdraad )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...