Spring naar bijdragen

Dichte Kat.


 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Nou dat tref ik weer, rijdt ik op de snelweg in de richting van Ruudvd om de bullbar op te halen.

Komen de vrachtwagens me voortaan voorbij rijden huh.gif

Ik de eerste de beste afslag genomen en in normaal stadsverkeer nix aan het handje.

Wat nu ohmy.gif

want de motor maakt wel toeren maar de bak geeft geen reactie, oliepeil maar eens nazien ziet er goed uit.

Wat nu ???

Dan maar even langs de eerste de beste dealer die ik vinden kan.

Eenmaal daar gaat er zeer snel een monteur mee om een proefrit te maken en ineens zegt hij tegen mij hij krijgt te weinig brandstof huh.gif (hij zuipt al genoeg dacht ik ff wink.gif )

Eenmaal terug bij de garage, heb ik mijn auto achtergelaten zodat ze ermee aan de gang zouden kunnen gaan, inmiddels was ik zelf alweer onderweg met een kleine Toyota Yaris in de richting van Ruudvd.

Bullbar opgehaald zoals belooft en nu maar weer teug naar de dealer want mijn huissleutels zitten ook nog aan mijn sleutelbos, want ze zouden bellen als de auto klaar was.

Kom ik bij de dealer weer aan staat mijn auto alweer buiten op de stoep, half in het gras en zand en half op de weg.

Zach er wel stoer uit, maar dat ze bij chrysler zo de aandacht moeten lokken met die ouwe bak van mij laugh.gif

Kom ik aan de balie meneer uw auto is weer gereed, nou da's mooi.

Maar wat was er nu dan aan de hand ?????

De katalisator was dus dichtgeslipt.

Dus nu heb ik een kat-huisje zonder inhoud, en dat geeft een mooie sound.

Dus nu hoef ik die ook niet meer te vervangen met een rechte pijp.

P.S. de gene die zijn kat wil verwijderen, als het een auto met grijs kenteken is van voor 1995 en hij loopt op LPG mag het smile.gif

Maar ik ben intussen weer blij dat ie weer gemaakt is, alleen doe er zelf je voordeel mee want ik ben 153 euro lichter (loopt wel makkelijker biggrin.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...