Spring naar bijdragen

Sherman Trail, Duitsland, 24-26 september


maurice coolen
 Share

Recommended Posts

Sherman Trail, Duitsland, 24-26 september

Sherman Trail

Beste Jeepers,

Na de zomer hebben we weer een prachtig evenement in petto. De locatie is een nieuw terrein in Duitsland: FürstenForest in Fürstenau. Dit voormalig militair oefenterrein (voor tanks) is met 400ha zeer groot en biedt heel veel mogelijkheden. De Jeeper die zuinig op zijn auto is kan hier prachtig rondrijden op kilometers lange routes. En de Jeeper die het uiterste uit zichzelf en zijn Jeep wil halen wordt op dit terrein uitgedaagd om zijn grenzen te verleggen!

Programma: Vrijdag 24-9Aankomst.

9:00 – 18:00: Vrij rijden

20:00: Briefing in de barak op de camping

20:00 – 22:00: Inschrijven voor de Trial Trips

Zaterdag 25-99:00 – 18:00: Vrij rijden

10:00 – 12:30: Trial Trips

(deze tellen mee voor de OJOC Trofee).

’s Middags is er een snackwagen (imbiss mit bradwurst!).

20:00: Prijsuitreiking in de barak.

Zondag 26-910:00 – 18:00: Vrij rijden

’s Middags komt de snackwagen weer.

Zondagavond (of voor wie wil op maandag ochtend) keren we weer huiswaarts.

Elke dag bestaat er de mogelijkheid om een route met roadbook te rijden (op het gigantische terrein) waarmee ook prijzen te winnen zijn.

OjocBallenstedt061.jpg

Locatie:

FürstenForest ligt slechts 70km van de Nederlandse grens en heeft goede voorzieningen: Camping met stroom en sanitair, autowasplaats, werkplaats, etc. In de barak op de camping is gratis koffie en thee te krijgen.

Adres: Pommernstrasse 12, 49584 Furstenau, Duitsland

Vrachtwagens kunnen op verharde ondergrond staan. Kampvuur (in vuurkorf) is toegestaan. Natuurlijk moet de Jeep verzekerd en APK gekeurd zijn. In de omgeving van het terrein zijn diverse tankstations met LPG.

Kosten:

Kosten bedragen 125 euro per Jeep. Aantal personen/bijrijders maakt niet uit.

Dit is inclusief camping met stroom en sanitair, 3 dagen vrij rijden en deelname aan trials en route.

Inschrijving:

De inschrijving en betaling dienen voor 20 september binnen te zijn. Inschrijven kan met onderstaand inschrijfformulier. Gelieve het inschrijfgeld tijdig over te maken op ING Bank 67.11.64.201 Veghel onder vermelding van Sherman Trail en uw lidnummer.

Inschrijven ter plaatse kost €15,- extra. Indien u geen OJOC lid bent, bent u uiteraard ook welkom (met een Jeep MA/MB/CJ /YJ/TJ/JK). Inschrijven kost dan 25 euro extra. Dat wordt in mindering gebracht wordt op de contributie indien u later besluit lid te worden.

Het mag duidelijk zijn: FürstenForest is een locatie dat veel mogelijkheden biedt voor een gezellig OJOC evenement. We gaan er dus iets moois van maken en rekenen op een hoge opkomst. Schrijf dus snel in!

Tot ziens in Fürstenau.

Het Bestuur.

Laatste nieuws:

- Ter plaatse kan dagelijks vers vlees voor de barbecue besteld worden.

- Ook kan men ontbijt verzorgen: er kan dagelijks vers brood besteld worden en zelfs belegde broodjes zijn geen probleem.

- Een paar honder meter van het terrein bevindt zich een tankstation waar ook LPG getankt kan worden.

- De eerste foto's van het terrein zijn binnen.

2JeepsInTheMud.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad: als je geen lid bent van OJOC betaal je een toeslag. Ook als je wel lid van JCN bent.

als het een jcn evenement was geweest. en je bent geen lid van de jcn dan betaalde je ook een toeslag.

en ik weet ook de reden waarom er een toeslag betaald moet worden voor niet leden

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit had me nou ontzettend leuk geleken, alleen om te kijken, want ik begrijp dat je met 'n XJ niet meedoen mag.

Maar ik zit in de volcontinuedienst en werk dat weekend.

Dat terrein ga ik zeker opzoeken, voor de noorderlingen onder ons goed te doen.

je mag wel met een XJ meerijden maar er zit wel een voorwaarde aan verbonden. maar dat laat ik wel weten via een pb

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

als het een jcn evenement was geweest. en je bent geen lid van de jcn dan betaalde je ook een toeslag.

en ik weet ook de reden waarom er een toeslag betaald moet worden voor niet leden

Patrick, houd eens op met die lulpraat!!!!

OJOC leden betalen normaliter GEEN toeslag bij JCN evenementen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad: als je geen lid bent van OJOC betaal je een toeslag. Ook als je wel lid van JCN bent.

Andersom is dat niet altijd het geval als ik ff in me geheugen graaf. Er zijn evenementen geweest dat OJOC leden geen toeslag betaalde voor een JCN evenement?! Correct me if I'm wrong. Maar waarom is dat?

***************

Ff wat berichtjes niet gelezen geloof ik, mijn bovenstaande werd reeds besproken, maar toch... )mijn verbazing reageerde sneller als de wil om verder te lezen, excuus!)

bewerkt door Ramon2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andersom is dat niet altijd het geval als ik ff in me geheugen graaf. Er zijn evenementen geweest dat OJOC leden geen toeslag betaalde voor een JCN evenement?! Correct me if I'm wrong. Maar waarom is dat?

***************

Ff wat berichtjes niet gelezen geloof ik, mijn bovenstaande werd reeds besproken, maar toch... )mijn verbazing reageerde sneller als de wil om verder te lezen, excuus!)

andersom hebben ojoc leden ook weleens toeslag moeten betalen bij jcn evenementen.

en de clubkas moet toch op eener vander manier gespekt worden :bye1::bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

andersom hebben ojoc leden ook weleens toeslag moeten betalen bij jcn evenementen.

en de clubkas moet toch op eener vander manier gespekt worden :bye1::bye1:

Ik ken het verleden niet. Ik reageer op dit topic omdat dit me opviel. De laatse keer dat ik iets las over een JCN evenement, waarbij ook OJOC leden waren uitgenodigd, behoefde deze leden geen toeslag te betalen en nu lees ik dat het andersom wel zo is. Wellicht rechtvaardigd het verleden dat deze stelling is ingenomen. Vandaar de vraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken het verleden niet. Ik reageer op dit topic omdat dit me opviel. De laatse keer dat ik iets las over een JCN evenement, waarbij ook OJOC leden waren uitgenodigd, behoefde deze leden geen toeslag te betalen en nu lees ik dat het andersom wel zo is. Wellicht rechtvaardigd het verleden dat deze stelling is ingenomen. Vandaar de vraag.

als de ojoc op uitnoding is. dan hoeft er normaliter geen toeslag worden betaald. dus andersom ook niet.

en bij dit evenement betalen niet leden 25,- toeslag. en er wordt geen onderscheidt gemaakt of je nu wel of geen lid bent van een andere 4x4 club

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat Patrick, hou jij het laatste woord maar, dat gun ik jou wel, want woorden zijn het enige wat jij hebt geloof ik... :bye1::bye1:

als de ojoc op uitnoding is. dan hoeft er normaliter geen toeslag worden betaald. dus andersom ook niet.

bewerkt door Ramon2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vraag was simpel :

Betaal je ook toeslag als je wel lid bent van JCN ,

maar niet van OJOC ?

Het antwoord ook :

Inderdaad: als je geen lid bent van OJOC betaal je een toeslag. Ook als je wel lid van JCN bent.

Alle andere opmerkingen zijn dus overbodig, mocht je het wel of niet eens zijn met deze toeslag, verzoek ik je vriendelijk om dit te bespreken met de de club.

Vanaf hier weer on topic, alle andere zaken worden vanaf hier verwijderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gaan we weer

kretiek bam weg er mee

nee gewoon uitpraten vind ik (veel leuker)

wel of geen lid van de ojoc of jeepclub

niet direct verwijderen komt elke keer weer

uitpraten

en zoals the kick het ook al zegt rijden met die jeeps :worshippy::D

ben een beetje klaar met dat verwijderen van menings en uitingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat wil je ? Een serieus gesprek met FM ?

Stuur hem maar een PM, wij zijn wel een beetje klaar met die onzin van hem. En ja, onzin wordt verwijderd in normale topics.

De laatste postjes heb ik verwijderd, omdat er PM's openbaar werden gemaakt.

Dit topic gaat over een evenement, niet over regels van cubs.

Je staat overigens vrij om over dat onderwerp een ander topic te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat wil je ? Een serieus gesprek met FM ?

Stuur hem maar een PM, wij zijn wel een beetje klaar met die onzin van hem. En ja, onzin wordt verwijderd in normale topics.

De laatste postjes heb ik verwijderd, omdat er PM's openbaar werden gemaakt.

Dit topic gaat over een evenement, niet over regels van cubs.

Je staat overigens vrij om over dat onderwerp een ander topic te maken.

nee fm daar hoef ik niet mee te begingen is en blijft eeuwig zeuren

maar vind het eingelijk gewoon om de berichten te laten staan

ipv verwijderen

kan ik het ook nog eens lezen volgen begrijp je

maar goed zoals evert ook al zegt

weer ontopic

ben er zelf niet bij al is het maar 3 kwartier en ja mijn dak kan er af fm zie mail :worshippy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...