Spring naar bijdragen

rembekrachtiging stuk?


stbouwers
 Share

Recommended Posts

Hallo mensen,

Sinds een korte tijd slaat mijn v-8 monster (een Super Wagoneer uit '67) steeds af en hij lijkt dat te doen als ik stevig het rempedaal indruk. Kan dit mogelijk zijn omdat het membraan lek is van mijn rembekrachtiger? Hij zou hierdoor valse lucht aanzuigen en dus afslaan? Ook remt hij niet echt naar behoren dus algauw dacht ik aan de rembekrachtiger omdat deze vacuum wordt gezogen via een luchtleiding naar de 4 barrel rochester carburateur. Kan dit mogelijk zijn en weet iemand nog een tweedehands of evt. een nieuwe rembekrachtiger te liggen? Hij is van de jeepster/commando series. (zie bijlagen.)

Bij voorbaat dank,

Sebastiaan

post-4621-12873036652705_thumb.jpg

post-4621-12873036658194_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Hoi,

Ik heb eens gehad dat de slang eraf schoot, dan hoor je toch een duidelijk zuiggeluid uit het spruitstuk. De leiding zit als het goed is niet aan de carburateur maar aan het inlaatspruitstuk. Je zou dus eens als hij loopt eens aan de slang moeten voelen of hij wel vacuum zuigt. Als hij inderdaad lekt zal hij niet zo goed lopen, maar dat moet je dan volgens mij horen. succes

Er zijn trouwens genoeg bedrijven die ze kunnen reviseren.

René

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...