Spring naar bijdragen

aankoop Jeep cj


RGdeBeer
 Share

Recommended Posts

hallo ik ben nieuw in het hele gebeuren en wil graag een jeep cj 1979-1985 kopen om te gaan terrein rijden wat kan je dan het beste kopen een 6 cilinder of een v8 is er iemand die mij dit kan vertellen alvast bedankt

afz Richard:worshippy:

Welkom hier!

Op dit forum hebben wij een zoekfunctie die je veel info kan verschaffen.

De eerste vraag voor jou die absoluut van belang is als je gaat terrein rijden. Ben jij handig?

Ik heb mensen in een willy of nekaf zien rijden met een 2.2 liter motor die verder kwamen als menig v8 of aangepaste terreinwagen.

Veel mensen hebben meer met een v8 dan een 6 cilinder bijvoorbeeld. Het is absoluut niet zo dat een v8 dan verder komt als een 6 cilinder. Het gaat om het totaal plaatje! Dus bestuurder en uitrusting/uitvoering auto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben redelijk handig heb er veel zin in maar moet eerst nog een jeep cj op de kop zien te tikken maar komt wel goed maar wou gewoon even weten of er veel verschil tussen de 6 en de 8 cilinder zit kijk ik ben nog maar een beginner en moet het nog allemaal ontdekken maar in ieder geval bedankt voor je reactie:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben redelijk handig heb er veel zin in maar moet eerst nog een jeep cj op de kop zien te tikken maar komt wel goed maar wou gewoon even weten of er veel verschil tussen de 6 en de 8 cilinder zit kijk ik ben nog maar een beginner en moet het nog allemaal ontdekken maar in ieder geval bedankt voor je reactie:D

Weet je al wel of je een handbak of automaat wil? De 1 zweert bij een automaat en de ander wil niets liever dan een handbak.

Wil je een aangepaste cj kopen of een redelijk standaard cj zodat je deze naar jou eigen wensen en ideeen kan aanpassen?

Je kan zo veel kopen voor een cj en je kan het zo gek maken als je wil. Alleen is het vaak wel een domino effect qua kosten en uitgaven.

Voor je het weet ben je 5 cijfers voor de komma kwijt aan uitgaven.

Ga ook niet over 1 nacht ijs. Je zal niet de eerste en zeker ook niet de laatste zijn die denkt een mooie cj gekocht te hebben voor een nette prijs waar je achteraf nog eens bergen euro's aan uit moet geven om de wagen goed te krijgen.

Hier op het forum worden ook een aantal cj's aangeboden waarvan een enkele ook nog eens echt terreinklaar is gemaakt.

Deze bijvoorbeeld http://www.jeepforum.nl/showthread.php?t=19195

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...